اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم افشای چهره منافقانه مدعیان حقوق بشر

سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت ۷ تیرماه و هفته قوه قضائیه بیانیه‌ای منتشر کرد.

لزوم افشای چهره منافقانه مدعیان حقوق بشر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت ۷ تیرماه و هفته قوه قضائیه بیانیه‌ای منتشر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: تیر ماه سال ۱۳۶۰ یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی به شمار می‌رود که حوادث تلخ و ترورهای ناجوانمردانه شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی را در خود جای داده است.

در ادامه اضافه شده است: ششم تیر ماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم هبری توسط دشمنان انقلاب اسلامی و هفتم تیر سالروز حادثه خونین ترور و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان برگ‌هایی از دفتر پر غصه قربانی بودن ایران اسلامی در برابر ترور و تروریست‌ها است.

در این بیانیه تصریح شده است: حادثه هفتم تیرماه حاصل توطئه مشترک و ائتلاف منافقین جلاد و لیبرال‌ها با استکبار جهانی در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی بود که به خواست پروردگار، با انفاس روحانی حضرت امام(ره) و اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی و خواست ملت ایران مبنی بر حذف تفکر لیبرالی در مدیریت اجرایی کشور خنثی شد و چهره‌ کریه جریان نفاق را برملا کرد که در این حادثه هفتاد و چند نفر از مدیران برجسته‌ای که در میان آن‌ها شخصیت نمونه و ممتازی مانند شهید بهشتی حضور داشت، یکجا به‌وسیله دشمن از نظام اسلامی گرفته شدند‌.

در ادامه اضافه شده است: اما خون او و یارانش درس بزرگی برای دوستان و دشمنان داشت و آن این بود که ضربه‌های خصمانه دشمن بر پیکره انقلاب هرچه سنگین‌تر باشد، جوشش ایمان و صلابت صبر و استقامت در مردم بیشتر خواهد شد.

در این بیانیه عنوان شده است: مردم با ایمان ایران اسلامی توانستند چنان پاسخی به دشمن بدهند که در محاسبات مادّی به هیچ نحو قابل شمارش نبوده و نیست.

در ادامه ابراز شده است: درس دیگر این حادثه این بود که جهانیان شاهد بودند که نظام سلطه‌ای که داعیه‌دار مبارزه با تروریسم است به جای محکوم کردن جلادان تروریست و کمک به تعقیب و محاکمه عاملان این جنایت علیه بشریت، با پناه دادن به آن‌ها نه تنها ضربه به نظام الهی جمهوری اسلامی را مجاز می‌داند، بلکه امروز نیز با حمایت از گروهک‌های تروریستی در جهان اسلام به مقابله با استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان منطقه پرداخته‌اند، اما اراده ملت‌ها همواره سدی محکم در برابر امیال و آروز‌های نامشروع آن‌ها بوده است.

در این بیانیه آمده است: معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه و خاطره شهدای هفتم تیر اعلام می‌دارد این فاجعه هرگز از ذهن مردم شریف میهن اسلامی پاک نخواهد شد و ایران اسلامی با بزرگداشت این روز، به افشای چهره منافقانه مدعیان حقوق بشر و تروریست‌های وابسته به نظام سلطه می‌پردازد و با تداوم راه مقدس و متعالی شهدای والامقام این حادثه به ویژه شهید بهشتی(ره) و با اتکا به رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری تحقق همه ارزش‌های اسلامی را در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول