اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش شهردار به حادثه مرگ نوجوان مشکین دشتی در زمین فوتبال

شهردار مشکین دشت در خصوص مرگ نوجوان مشکین دشتی که بر اثر سقوط چهارچوب دروازه در زمین فوتبال پارک شهید مطهری اتفاق افتاد، گفت: پیش از اعلام نظر کارشناسی، شهرداری هیچ موضعی ندارد و قطعاً تشخیص قضائی هرچه باشد، شهرداری از آن تمکین خواهد کرد.

واکنش شهردار به حادثه مرگ نوجوان مشکین دشتی در زمین فوتبال

حسین بغدادی، شهردار مشکین دشت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اخیرا شاهد حادثه ناگواری در زمین فوتبال پارک مطهری برای یک نوجوان مشکین دشتی بوده ایم که بسیار متاسف و متاثر هستیم، مالکیت این پارک در حال حاضر از آن شهرداری مشکین دشت است.

شهردار مشکین دشت ادامه داد: شهرداری مدت هاست در راستای واگذاری حق استفاده از این زمین به بخش خصوصی اقدام کرده اما به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن عمومی، برگزاری مناقصات به تعویق افتاد و حوزه خدمات شهری نسبت به تعطیلی و قفل کردن درهای این زمین اقدام کرده بود.

شهردار مشکین دشت با بیان اینکه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، اقدامات کارشناسی جهت دلیل سقوط تیرک دروازه در حال انجام است، تصریح کرد: بیش از ۱۳ سال است که از این زمین بازی استفاده می‌شود. پیش از اعلام نظر کارشناسی، شهرداری هیچ موضعی ندارد و قطعاً تشخیص قضائی هرچه باشد، شهرداری از آن تمکین خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول