اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم، هر چه زودتر منطقه را ترک کنند

سردار جوانی: آمریکایی بدانند هر اقدامی انجام دهند هزینه های خود را بیشتر می کنند و توصیه سپاه پاسداران به عنوان فرزند این ملت به آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم، هر چه زودتر منطقه را ترک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار یدالله جوانی، در مراسم هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ایران  همه اقشار مردم در میدان بودند و به شهادت تاریخ، مردمی ترین انقلاب های جهان است.

وی گفت: کسانی که اعلام می کنند ما مدافع حقوق بشر هستیم، در حالی که بنابر بیانات مقام معظم رهبری بزرگترین نقض کننده حقوق بشر هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نظام سلطه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد که این نظام به نتیجه نرسد و بعد از پیروزی انقلاب نیز بنا را بر مقابله با این نظام اسلامی گذاشت و برای پایان دادن به انقلاب اسلامی ایران از هیچ توطئه ای دریغ نکرد.

سردار جوانی تصریح کرد: امروز در مقطعی هستیم که دشمنان بر جنگ شناختی تمرکز کردند و به دنبال این هستند که با تصویرسازی برای فریب افکار عمومی، از پیشرفت هایی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران از آنها برخوردار است را با تصویری غلط به نسل جوان کشور منتقل کنند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در این ۴۲ سال، همیشه ایران را تهدید کرده‌اند و اکنون نیز حرف جدیدی ندارند و در واقع همان ادعای نخ‌نمای آنهاست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران و فرزندان این ملت در سپاه، برای همه حوزه‌ها آمادگی دارند و آمریکایی‌ها نیز چون می‌دانند این ملت قدرت دفاع از خود را دارد، به معنای کلمه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: ممکن است اختلال هایی را انجام دهند و شیطنت هایی را نیز بکنند اما آمریکایی بدانند هر اقدامی انجام دهند هزینه های خود را بیشتر می کنند و توصیه سپاه پاسداران به عنوان فرزند این ملت به آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

سردار جوانی گفت: تمام نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، سپاه و ارتش و بسیج آماده‌اند از این سرزمین دفاع کنند و قطعا آینده از آن ملت حزب الله است و ان‌شاءالله روزی جهانیان شاهد تمدن اسلامی خواهد بود‌.

انتهای پیام/ن/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول