اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چرخابی: شاهد بازی زیر صفر در گرمای ۴۵ درجه بودیم/ تعویض‌های سپاهان باید زودتر انجام می‌شد

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: شاهد بازی زیر صفر در گرمای ۴۵ درجه اهواز بودیم؛ مشخص بود که بازیکنان هر دو تیم از همان دقایق ابتدایی تمایل داشتند بازی مساوی تمام شود هرچند تفکر مربیان متفاوت بود، نویدکیا دوست داشت برنده بازی باشد.

چرخابی: شاهد بازی زیر صفر در گرمای ۴۵ درجه بودیم/ تعویض‌های سپاهان باید زودتر انجام می‌شد

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون بازی تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان اظهار داشت: شاهد بازی زیر صفر در گرمای ۴۵ درجه اهواز بودیم؛ مشخص بود که بازیکنان هر دو تیم از همان دقایق ابتدایی تمایل داشتند بازی مساوی تمام شود هرچند تفکر مربیان متفاوت بود، نویدکیا دوست داشت برنده بازی باشد که این از ترکیب و آرایش تیم مشخص بود و کاملا تفکر هجومی داشت.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: با این سیستم مشخص بود که نویدکیا کاملا برای برد آمده، سیستم ۳-۳-۴ چیدمان این مربی بود و از هر ۱۱ بازیکن که معمولا در شرایط خیلی خوبی بوند استفاده کرده بود و چیدمان اولیه حرفه‌ای و هجومی بود اما متاسفانه مشکلاتی وجود داشت.

وی بیان داشت: در نیمه‌ اول سپاهان تیم برتر میدان بود و فولاد خوزستان با وجود این که دروازه‌بان اصلی خود را در اختیار نداشت ولی مرادیان دروازه‌بان ذخیره این تیم خیلی خوب توپ گرفت و با انگیزه کار کرد؛ در این نیمه سپاهان کاملا نبض بازی را‌ در دست داشت و دو موقعیت صد در صد خطرناک داشت که مرادیان اجازه باز شدن دروازه را نداد که بهترین موقعیت را محبی می‌توانست با ضربه دقیق‌تری دروازه را باز کند.

چرخابی عنوان داشت: در شروع بازی تیم سپاهان از جلو و پشت محوطه جریمه فولاد دفاع را شروع می‌کرد و محرم روش پرس از جلو را در برنامه خود داشت و تمایل به حمله سریع داشت ولی تیم فولاد با وجود این که در زمین خود بازی می‌کرد از جلوی قوس وسط و در زمین خودش شروع به دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت. 

کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: این نکته جالبی بود که تیمی در خانه خود اینطور دفاع می‌کند و تیم حریف از جلو پرس کند؛ این‌ها مشخص کننده تفکر نویدکیا برای برد بود، اما تفکر بازیکنان سپاهان چیز دیگری بود و با بازی که در زمین انجام دادند مشخص بود که مساوی هم نتیجه خوبی برای ‌آن‌هاست. نیمه اول با برتری نصف و نیمه سپاهان تمام شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم همه چیز برعکس شد و این تیم فولاد بود که از جلو شروع به پرس کرد و میل بردن فولاد در این نیمه بیشتر بود و بهتر بازی کرد، سمت چپ سپاهان را آماج حملات خودش قرار داده بود و اکثر خطرات از سمت راست خودش و سمت چپ سپاهان به وجود آمد جایی که پاتوسی و احمدزاده نفوذ‌های خوبی انجام دادند و سپاهان در این سمت ضعیف بود. در مجموع بازی جالبی نبود.

چرخابی در خصوص تعویض‌های انجام شده بیان داشت : فیفا بخاطر مسأله کرونا دست کشورها را در تعویض باز گذاشته و هر تیم می‌تواند ۵ تعویض انجام دهد؛ در گرمای وحشتناک خوزستان دو تیم تا دقیقه ۸۰ تعویض نکردند با توجه به این که دو تیم بازی خوبی هم ارائه ندادند ولی مشخص بود مربیان از نحوه بازی بازیکنان راضی هستند؛ ما چون همراه تیم نیستیم نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم ولی در این هوا و افت شرایط بازیکنان می‌شد تعویض‌ها را زودتر انجام داد.

کارشناس فوتبال اصفهان در پایان در خصوص شرایط سپاهان در چند هفته پایانی گفت: ماراتنی که بین پرسپولیس و سپاهان است همچنان ادامه دارد و هر که بگوید کدام تیم اول می‌شود از فوتبال چیزی نمی‌داند چون فوتبال تا پایان فصل و تا دقیقه آخر هزار افت و خیز دارد و در نظر داشته باشید که پرسپولیس هم در همین شرایط و گرما باید در اهواز بازی کند بنابراین این ماراتن دو جانبه بین این دو تیم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول