اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رقابت یک‌هزار و 877 دانش‌آموز اسدآبادی در کنکور

فرماندار شهرستان اسدآباد از رقابت یک‌هزار و 877 دانش‌آموز اسدآبادی در کنکور ۱۴۰۰ خبر داد.

رقابت یک‌هزار و 877 دانش‌آموز اسدآبادی در کنکور

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان دو حوزه شامل دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی برای دانش‌آموزان دختر و حوزه دانشگاه پیام نور  برای دانش‌آموزان پسر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری از نهم تا ۱۲ تیرماه افزود: این آزمون برای شرکت‌کنندگان اسدآبادی در دو حوزه پیش‌بینی شده در پنج گروه آموزشی رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی، تجربی و زبان خارجه برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد مطرح کرد: دانش‌آموزان اسدآبادی در این دو حوزه پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و سازمان سنجش  به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با تمام ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه مطلوب آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش‌آموزان اسدآبادی با اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت خواهند داشت.

کتابی با بیان اینکه کنکور سراسری شهرستان به نحو احسن برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با برگزاری کنکور شهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: از یک‌هزار و ۸۷۷ شرکت‌کننده در کنکور سراسری امسال شهرستان تعداد یک‌هزار و ۴۷۶ نفر را دختران و ۴۰۱ نفر را دانش‌آموزان پسر تشکیل داده‌اند که بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری شهرستان از بین گروه آموزشی علوم‌تجربی با ۹۱۰ شرکت‌کننده خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: به نسبت کنکور سال گذشته تعداد افراد دانش‌آموز شرکت‌کننده در کنکور سراسری امسال شهرستان صد نفر افزایش دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول