اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تزریق روغن نیمه جامد به بازار زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تامین کالاهای اساسی بازار خبر داد و تصریح کرد: روغن نیمه جامد نیز برای خرداد و تیر ماه به میزان 3 هزار و 850 تن برای پخت و پز به بازار تزریق شده است.

تزریق روغن نیمه جامد به بازار زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در کنار تامین و توزیع مناسب کالاها در داخل، بخش خصوصی هم به واردات کالاهای اساسی با ارز نیمایی ورود کرده، از این رو طی ماه های آتی شاهد وفور اقلام اساسی در سطح بازار خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: اکنون ۹۸۱ تن شکر بسته بندی شده یک کیلویی با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومانی همچنان در استان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر وجود برنج در بازار ثبات خاصی پیدا کرده است، گفت: حدود هزار تن برنج هندی مربوط به خرداد و تیرماه در استان تامین شده و سعی بر این است که این میزان محصول تامین شده، توزیع مناسبی هم داشته باشد.

فغفوری با بیان اینکه برای واردات برنج، ارز ۴ هزار و ۲۰۰  تومانی تعلق نمی‌گیرد و این محصول با ارز نیمایی وارد می‌شود، افزود: بخش خصوصی هم به واردات کالاهای اساسی از جمله برنج ورود کرده و حجم محصولات وارد شده نیز قابل توجه است، از این رو طی ماه‌های آتی شاهد وفور اقلام اساسی در سطح بازار خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۲۵۰ تن برنج تایلندی از قرار هر کیلوگرم ۶ هزار تومان نیز اغلب در بین جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد استان توزیع شده است.

وی از تامین کالاهای اساسی بازار خبر داد و تصریح کرد: روغن نیمه جامد نیز برای خرداد و تیر ماه به میزان ۳ هزار و ۸۵۰ تن برای پخت و پز به بازار تزریق شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول