اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فراخوان نخستین جشنواره «آب و رسانه» در استان سمنان منتشر شد

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، فراخوان جشنواره فیلم، عکس، مقاله و گزارش «آب و رسانه» را در این استان منتشر کرد.

فراخوان نخستین جشنواره «آب و رسانه» در استان سمنان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نخستین جشنواره فیلم، عکس، مقاله و گزارش «آب و رسانه» به میزبانی آبفای استان سمنان در تیر و مردادماه امسال برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ به نشانی روابط عمومی آبفای استان سمنان واقع در سمنان- بلوار بسیج روبه‌روی استانداری سمنان- شرکت آب و فاضلاب استان سمنان- دبیرخانه نخستین جشنواره «آب و رسانه» ارسال کنند.

 بازبینی و داوری آثار از اول مردادماه آغاز و به تمامی آثار پذیرفته شده جشنواره در بخش فیلم و عکس و … گواهی شرکت اهدا می‌شود.

ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف در میان قشرهای مختلف جامعه، استفاده از ابزار هنر برای ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حساس کردن افکار عمومی نسبت به مسأله حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب شرب، فرهنگ شهروندی و مدیریت مصرف آب شرب و مستندسازی فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصله در صنعت آب و فاضلاب از جمله اهداف این جشنواره است.

این جشنواره شامل بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم (۶۰ ثانیه) است.

محورهای این جشنواره عبارت از چگونگی نقش رسانه در پیشگیری و مهار بیماری کرونا و مدیریت مصرف آب، توانایی و آگاهی رسانه در مسائل آبی، نقش محوری رسانه در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب، بحران آب و نقش رسانه‌ها، استفاده از ابزار هنر برای ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حساس کردن افکار عمومی نسبت به مسئله حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت و محیط زیست، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب شرب و فرهنگ شهروندی و مدیریت مصرف آب شرب است.

مهلت ارسال آثار ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ و تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره همزمان با جشن روز خبرنگار است.

بر اساس این گزارش، شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت الکترونیکی جشنواره مراجعه کنند.

آدرس اینترنتی دبیرخانه جشنواره WWW.SWW.ir و شماره تماس دبیرخانه این جشنواره ۳۳۴۳۵۲۲۰ (۰۲۳) است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول