اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نارضایتی‌های موجود،‌ وظیفه دولت سیزدهم را سنگین‌تر از دولت فعلی می‌کند

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: دولت سیزدهم با توجه به موج نارضایتی که در جامعه ایجاد شده، وظیفه‌اش سنگین‌تر از دولت فعلی است و برای بازگرداندن اعتماد مردم، دولت سیزدهم باید شبانه روزی کار کند.

نارضایتی‌های موجود،‌ وظیفه دولت سیزدهم را سنگین‌تر از دولت فعلی می‌کند

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در دولت بعدی که یک دولت انقلابی است باید مدیرانی به کار گرفته شوند که شاخصه‌ انقلابی بودن را همانند کلیت دولت داشته باشند.

وی افزود: اولویت اول دولت سیزدهم باید مسائل اقتصادی باشد و در نتیجه باید مدیرانی به کار گرفته شوند که در این حوزه از تخصص و تجربه لازم برخوردار باشند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت بعد از به کارگیری مدیران سیاسی و سیاست‌زده باید به شدت پرهیز شود و تخصص و تعهد و جهادی کار کردن جزو ویژگی‌های مدیران دولت بعد باید باشد.

محمودی خاطرنشان کرد: کنترل تورم و نقدینگی جزو برنامه‌هایی است که مدیران دولت بعد باید به طور جد در دستورکار خود قرار دهند و این مدیران باید دلسوز انقلاب باشند و همه همّ و غم‌شان را برای مردم بگذارند.

وی افزود: دولت سیزدهم با توجه به موج نارضایتی که در جامعه ایجاد شده، وظیفه‌اش سنگین‌تر از دولت قبل است و برای بازگرداندن اعتماد مردم، دولت سیزدهم باید شبانه روزی کار کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند و دولت بعد باید این مسائل را در اولویت کاری خود قرار دهد و اگر در این حوزه‌ها موفق باشد در سایر حوزه‌ها هم موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول