اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تهدید طرفداران ترامپ به خشونت و جنگ داخلی در صورت عدم بازگشت او به قدرت

تعدادی از طرفداران رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار «سی‌ان‌ان»، گفتند انتظار دارند وی تا قبل از پایان تابستان به قدرت بازگردد و در عین حال درباره احتمال خشونت سیاسی در آمریکا در صورت عدم تحقق این مسئله هشدار دادند.

تهدید طرفداران ترامپ به خشونت و جنگ داخلی در صورت عدم بازگشت او به قدرت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بسیاری از طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه «سی‌ان‌ان» که پیش از اولین راهپیمایی تبلیغاتی وی در «اوهایو» در روز شنبه انجام شد، گفتند که کاملاً انتظار دارند وی تا قبل از پایان تابستان به قدرت بازگردد و در عین حال درباره احتمال خشونت سیاسی در آمریکا در صورت عدم تحقق این مسئله هشدار دادند. 

یک زن طرفدار رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در تایید ادعاهای انتخاباتی وی و برخی از جمهوری‌خواهان مبنی بر وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، به «دونی او سالیوان» گفت: او نباخت، می‌دانم که او بازنده نبود. 

بسیاری از هواداران ترامپ که برای راهپیمایی روز شنبه در «ولینگتون» اوهایو گرد هم آمده بودند، تابلوهایی را حمل می‌کردند که روی آن‌ها نوشته شده بود «ترامپ بُرد» و «بایدن گند زد». 

یک گروه دیگر از هواداران ترامپ قبل از آغاز تجمع گفتند که تنها پیامی که دوست دارند از رئیس‌جمهور سابق بشنوند این است که او در حال بازگشت است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، ترامپ مرتباً متحدان خود را در رسانه‌های محافظه‌کار و سایر رسانه‌های مورد اعتماد خود تحت فشار قرار داده تا ادعای وی مبنی بر این که انتخابات از او به سرقت رفت را پیش ببرند و پیشنهاد کنند او تا ماه اوت به کار خود در کاخ سفید بازخواهد گشت. این در حالی است که سازوکاری که بوسیله آن بتوان او را به قدرت بازگرداند، وجود ندارد.

یکی دیگر از طرفداران ترامپ که سخنانش مورد استقبال سایر اعضای گروه قرار گرفت،  گفت که «او (ترامپ) به زودی بازمی‌گردد و شماها (دولت بایدن) سقوط خواهید کرد. ارتش می‌داند که این تقلب بوده است. او با بیش از ۸۰ درصد رای پیروز شد. او قبل از نیمه اوت (اوخر مرداد) بازمی‌گردد». 

یکی از اعضای یک گروه شبه‌نظامی راستگرای حامی ترامپ که جزو حمله کنندگان به کنگره در روز ششم ژاویه بوده، هم در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند خشونت بیشتری در ارتباط با ترامپ و انتخابات ۲۰۲۰ قریب‌الوقوع است، گفت: بله، صادقانه اعتقاد دارم که رخ خواهد داد.

اخیراً نظرسنجی مشترک «هیل» و موسسه آمریکایی «هریس ایکس» نشان داده که از نظر اکثریت جمهوری‌خواهان دونالد ترامپ به دلیل تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، از جو بایدن شکست خورد.

۵۶ درصد از جمهوری‌خواهان در این نظرسنجی که ۲۴ و ۲۵ ژوئن (۳ و ۴ تیرماه) انجام شده، گفته‌اند که جو بایدن با تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ دونالد ترامپ را شکست داد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در راهپیمایی تبلیغاتی اخیر خود در اوهایو بار دیگر با تکرار ادعاهای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ آمریکا، این انتخابات را «جنایت قرن» توصیف کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول