اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

7 هکتار از اراضی ملی روستای «چمرود» سلطانیه در آتش سوخت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه گفت: هفت هکتار از اراضی ملی روستای «چمرود» شهرستان سلطانیه در آتش سوخت.

7 هکتار از اراضی ملی روستای «چمرود»  سلطانیه در آتش سوخت

مالک اژدر افشاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اراضی ملی روستای «چمرود» شهرستان دچار حریق شده بود که نیروهای یگان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سلطانیه پس از اطلاع از موضوع بلافاصله در محل حضور یافته و اقدامات لازم برای اطفای حریق را انجام دادند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه زمان آغاز آتش‌سوزی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح بوده که عملیات اطفای حریق تا ۱۶:۳۰ دقیقه ادامه داشته است، گفت: در این حادثه متاسفانه ۷.۵ هکتار از عرصه‌های ملی در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه این نخستین حریق شهرستان سلطانیه در سال ۱۴۰۰ است، گفت: در حال حاضر علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

افشاری به دامداران و شکارچیان توصیه کرد در هنگام حضور در مراتع و عرصه‌های ملی حتما نکات ایمنی را رعایت کنند و ادامه داد: دامداران از انجام هر گونه اقداماتی که منجر به بروز حریق در این عرصه‌ها می‌شود خودداری کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه تاکید کرد: منابع طبیعی متعلق به همه نسل‎‌ها بوده و مراقبت از آن نیز یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول