اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

46 هزار مهدکودک و پیش‌دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت کودک

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: 46 هزار واحد مهدکودک و پیش‌دبستانی تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار می‌گیرند.

46 هزار مهدکودک و پیش‌دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت کودک

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا حاجیان‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اولین سفر کاری خود با مسؤولیت ریاست سازمان تعلیم و تربیت کودک به مشهد مقدس، اظهار کرد: امیدواریم تعلیم و تربیت کودک با نورانیت برگرفته از ولایت امام رضا(ع) پایه ریزی شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پوشش حدود ۱۶ هزار مهدکودک تحت پوشش سازمان بهزیستی و حدود ۳۰ هزار مرکز پیش‌دبستانی در سراسر کشور توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار داشت: حدود ۱۴ دستگاه و سازمان اقدام به راه‌اندازی مهدهای کودک با مجوزهای داخلی خود کرده‌اند که تمام این مراکز باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار بگیرند.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر رویکرد تربیتی و ارتقای کیفیت محتوا و برنامه‌های مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی گفت: تمام کودکان و خانواده‌های آنها تحت پوشش فعالیت‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای تمام خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ضمن توانمندسازی‌شان در حوزه‌های تعلیم و تربیت، مشاوره‌های تربیتی و محصولات مورد نیازی چون قصه‌های مناسب کودکان، انیمیشن و بازی‌های کودکانه با مفاهیم تربیتی به آنها ارائه کنیم.

وی افزود: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای سیاست‌گذاری و نظارت در حوزه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک چون صدا و سیما، انتشارات کودک و... ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول