اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعزام کامیون‌های سمنان برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اعزام کامیون‌های این استان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام کامیون‌های سمنان برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام

احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه جلسه هماهنگی اعزام نهاده‌های دامی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی و ضرورت تسریع در اعزام این ناوگان و بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده با شرکت پشتیبانی امور دام استان و صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای، اعزام کامیون‌ها برای حمل محمولات و کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی سرعت می‌گیرد.

او گفت: بر اساس تصمیمات ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و به‌منظور افزایش انگیزه برای تسهیل حمل کالاها، تا اطلاع ثانوی، امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان به‌استثنای شرکت‌های فعال در حوزه سیمان و فرآورده‌های نفتی و ترافیکی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور برای حمل کالاهای اساسی کنجاله، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با هماهنگی انجام‌شده نسبت به صدور بارنامه از مبدأ استان خوزستان به سایر نقاط کشور اقدام کنند.

منصورکیایی گفت: از ابتدای خردادماه سال جاری تاکنون ۷۹ دستگاه کامیون برای حمل محمولات نهاده‌های دامی به مبدأ بنادر جنوبی اعزام شده است.

او افزود: چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده و سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان فعال هستند و این صنوف همواره با حضور مؤثر در تمام شرایط حساس کشور آمادگی خود را برای ارائه خدمات به هم‌میهنان اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول