اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتخابات شورای ۱۰ شهرستان خراسان رضوی، منتظر مهر تایید هیأت عالی نظارت بر انتخابات

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای خراسان رضوی گفت: نتایج انتخابات در ۱۰ شهرستان(۳۰ شهر) مشهد، قوچان، نیشابور، زبرخان، ششتمد، جغتای، سبزوار، درگز، تربت‌جام و کلات، همچنان در دست بررسی است.

انتخابات شورای ۱۰ شهرستان خراسان رضوی، منتظر مهر تایید هیأت عالی نظارت بر انتخابات

محمدرضا حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه روز گذشته آخرین روز مهلت ارسال اعتراضات به انتخابات شورای شهر در استان بود، اظهار کرد: در روز شنبه و یکشنبه به ترتیب ۱۵ شهرستان(۳۸ شهر) و هشت شهرستان (۱۸) شهر انتخاباتشان تایید شد که در روستاهایشان اعتراضات خاصی یا نداشتند یا وارد نبود و برای اعتراضات وارد در حوزه شهری، نیروهایی را برای بررسی مشکل فرستادیم.   

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات با بیان اینکه فردی به دلیل کسب ۶۰۰ رأی در شهرستانی با میزان آرا ۲۰ هزار شرکت کننده؛ درخواست کرده است که تمام صندوق ها را مقابلش بازشماری کنیم، تکمیل کرد: مستحضر باشید که طبق قانون تنها ۱۰ درصد صندوق‌های یک شهرستان در صورت احراز صلاحیت اعتراض قابل شمارش است و این موضوع در شرایطی صورت می‌گیرد که اختلاف آرا (مانند قوچان) برای مثال کمتر از ۱۰ رأی باشد.

وی افزود: نتایج انتخابات شورای شهر در ۱۰ شهرستان( شامل ۳۰ شهر) مشهد، قوچان، نیشابور، زبرخان، ششتمد، جغتای، سبزوار، درگز، تربت‌جام و کلات، همچنان در دست بررسی است که انتخابات در آن‌ها تایید شود؛ احتمال می‌دهیم روند بررسی این شهرستان ها امروز و فردا به طول انجامد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول