اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سامانه‌ی «ماکسیم» به‌ازای ثبت درخواست سفر و خدمات، به کاربران خود پورسانت همکاری می‌دهد

سامانه‌ی «ماکسیم» تا ۵ درصد از مبلغ هر نوع درخواستی را در قالب اعتبار هدیه به کاربران خود برمی‌گرداند. کاربر می‌تواند تا ۱۰ درصد از مبلغ درخواست‌های آتی خود را که ازطریق اپلیکیشن ثبت می‌کند، با استفاده از اعتبار هدیه پرداخت کند.

سامانه‌ی «ماکسیم» به‌ازای ثبت درخواست سفر و خدمات، به کاربران خود پورسانت همکاری می‌دهد

این طرح به‌طور خودکار برای همه‌ی کاربران فعال شده است. برای بهره‌مندی از این هدیه، کاربر باید ازطریق اپلیکیشن «ماکسیم» وارد سامانه شده و درخواست سفر یا خدمات ثبت کند. مبلغ پورسانت همکاری یک روز بعد از پایان اجرای درخواست، به حساب کاربری واریز می‌شود و برای استفاده از آن باید روش پرداخت اعتباری را در اپلیکیشن انتخاب کرد.

از اعتبار هدیه‌ی مربوط به پورسانت همکاری می‌توان در سفر با خودروهای سواری ازجمله تعرفه‌ی «بانوان»، سفرهای «بین‌شهری» و همچنین خدمات تحویل مرسولات و خرید و تحویل کالا، حمل‌ونقل بار، کارگر حمل بار و سایر خدمات سامانه استفاده کرد.

کاربر برای ثبت مبدأ یا مقصد خود در اپلیکیشن می‌تواند آدرس یا اسامی اماکن را وارد کرده یا محل موردنظر را روی نقشه مشخص کند. مزیت دیگر استفاده از اپلیکیشن، امکان دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات درخواست ازجمله مارک و شماره‌ی پلاک وسیله‌ی نقلیه، مدت‌زمان انتظار و نقشه‌ی آنلاین با قابلیت مشاهده‌ی مسیر حرکت راننده است.

در اپلیکیشن «ماکسیم» امکان ثبت درخواست با چند مقصد و ویرایش آن‌ها در حین سفر و همچنین ثبت درخواست رزرو نیز وجود دارد.

افزایش امنیت مسافران همواره از دغدغه‌های مجموعه‌ی «ماکسیم» بوده است؛ در همین راستا قابلیت به‌اشتراک‌گذاری آنلاین سفر را طراحی کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. این قابلیت مهم برای مواقعی است که کاربر بخواهد مسیر حرکت خود را به شخص دیگری اطلاع دهد. مسافر با ارسال لینک مربوط به سفر خود برای دیگران، این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند لحظه به لحظه موقعیت مکانی او را مشاهده کنند.

در اپلیکیشن «ماکسیم» بخشی با عنوان «خدمات تکمیلی» پیش‌بینی شده است. کاربر می‌تواند با استفاده از گزینه‌های موجود در این بخش به راننده اعلام کند که همراه با یک یا چند کودک سفر می‌کند، برای پرداخت مبلغ درخواست فقط چک مسافرتی دارد و مبلغ چک را مشخص کند، چمدان و وسایل یا حیوان خانگی همراه دارد، به کمک راننده احتیاج دارد یا این‌که اعلام کند راننده باید با تابلو به استقبال مسافر برود.

این سامانه علاوه‌بر خدمات مربوط به جابه‌جایی مسافر و بار، به کاربران خود پیشنهاد می‌کند با انتخاب تعرفه‌‌ی «پیک مرسولات» و ثبت درخواست، جابه‌جایی و تحویل اسناد، مدارک و بسته‌های خود را به «ماکسیم» بسپارند. یکی از خدمات دیگری که این روز‌ها به کمک کاربران این سامانه آمده است، امکان درخواست خرید مواد غذایی و سایر کالاهای موردنیاز با استفاده از تعرفه‌ی «خرید و تحویل کالا» است. کاربر می‌تواند در قسمت «اطلاعات تکمیلی» مربوط به درخواست، اطلاعاتی مثل نوع مرسوله یا لیست خرید موردنظر خود را یادداشت کند. این قابلیت به کاربر حق انتخاب محل خرید را می‌دهد و بدین‌ترتیب او مجبور نیست فقط از یک فروشگاه خرید کند و موضوع مهم‌تر این است که دیگر لازم نیست کاربر برای خرید اقلام موردنیاز از خانه خارج شود.

برای ثبت درخواست می‌توان به‌روش دلخواه اقدام کرد. کاربران می‌توانند درخواست خود را ازطریق اپلیکیشن یا سایت taximaxim.ir  ثبت کنند.

البته این تمام ماجرا نیست. کاربران سامانه می‌توانند معادل ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه نیز از «ماکسیم» دریافت کنند.

می‌توان تا ۱۰ درصد از مبلغ هر درخواست را با استفاده از این اعتبار پرداخت کرد. برای دریافت این هدیه باید کد تخفیف CASHBACK را در اپلیکیشن فعال کرد. این کد تا تاریخ ۹ دی ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

دانلود اپلیکیشن ماکسیم : https://trc.metrix.ir/npj1d1/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول