اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اعزام ۵۸۰ دستگاه ناوگان باربری استان ایلام به بندر امام خمینی (ره)

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۵۸۰ دستگاه ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم طی یک ماه گذشته به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده‌اند.

اعزام ۵۸۰ دستگاه ناوگان باربری استان ایلام به بندر امام خمینی (ره)

نورالله دلخواه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۵۸۰ دستگاه ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم طی یک ماه گذشته به بندر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به تاکید معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص برنامه ریزی، هماهنگی و تسریع در روند حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام (ره) به اقصی نقاط کشور، طی برگزاری جلسات مختلف با انجمن‌ها، صنوف حمل و نقل کالا، صنوف هماهنگی لازم برای اعزام ناوگان استان ایلام به بندر امام صورت گرفت.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی استان از پایانه بار بندر امام (ره) با به کارگیری ناوگان حمل ونقل استان تسریع می‌یابد.
 
دلخواه عنوان کرد: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی به مقصد ایلام با مدیران پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه استان و شرکت‌های حمل و نقل کالا نیز برگزار شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این کالاها شامل جو،کنجاله سویا، ذرت و ... است، گفت: به منظور کمک به تخلیه بنادر و انتقال سریع کالاهای اساسی در سطح کشور با استفاده از ظرفیت ناوگان های ملکی و زیرپوشش شرکت‌های حمل و نقل استان اقدام به این امر کرده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول