اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

این داغ مگر فراموش می‌شود؟

12 تیر امسال شاهد محقرانه‌ترین شکل برگزاری مراسم برای محکومیت جنایت آمریکا در خلیج فارس در شلیک عامدانه به هواپیمای ایرباس ایرانی بود اما هیچ وقت جنایت آمریکا در خلیج فارس فراموش نخواهد شد.

این داغ مگر فراموش می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 12 تیرماه امسال اگر چه در هرمزگان مراسم خوب و در خور شأنی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با همراهی و همکاری فرمانداری قشم، استانداری هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد اما بازتاب ملی این گرامیداشت که به یاد 290 مسافر هواپیمای ایرباس هواپیمایی جمهوری اسلامی برگزار شد، شاید در پیچ و خم مسائل و مشکلات کشور از جمله قطعی برق و بروز خاموشی‌ها و ... و همین طور روزهای پایانی دولت کمتر دیده شد.

بازگویی این جنایت هولناک آمریکایی‌ها که به شکل عامدانه رخ داد و آمریکایی‌ها برغم پرداخت دیه مسافران این پرواز هرگز حاضر به عذرخواهی بدلیل رقم زدن این جنایت نشدند، یک امر حیاتی برای معرفی چهره ظالمانه استکبار جهانی به نسل امروز است که نباید فراموش شود.

تلاش برای بازسازی چهره آمریکا بعد از رقم زدن جنایات هولناک بر علیه ملت‌های مختلف جهان، بخشی از کار ویژه رسانه‌های غربی است که آن را به اشکال مختلف و با تولیدات متنوع انجام می‌دهند تا ملت‌ها را پس از هر بار جنایت بر علیه آنان و منافع شان بار دیگر فریب داده و بر مدار خویش حفظ کنند.

حمله وحشیانه به هواپیمای ایرباس ایرانی و شهادت 290 مسافر آن از جمله بیش از 45 کودک و نوجوان حاضر در این پرواز نه اولین و نه آخرین جنایت آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران است که ما نمونه تازه آن را در به شهادت رسانیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک سفر دیپلماتیک نیز شاهد بودیم.

یادآوری این جنایات به نسل جوان امروز و بیان انگیزه‌های آمریکا در رقم زدن چنین جنایاتی می‌تواند ضمن خنثی‌ساختن توطئه‌های آینده استکبار بر علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های منطقه و جهان، مانعی جدی بر سر راه بزک‌سازان چهره غرب در نزد ملت ایران خواهد بود.

همانانی که می‌خواهند بعد از هر جنایت، با وارونه‌سازی وقایع و علل رخدادها، بساط زیاده‌خواهی‌های دشمنان را استمرار بخشند.

نویسنده: مهدی خسروی

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول