اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

لزوم ارائه طرح‌های تحقیقاتی ـ بهداشتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فعالیت حوزه بهداشتی با پژوهشی تلفیق و طرح‌های تحقیقاتی به دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منتقل شود.

لزوم ارائه طرح‌های تحقیقاتی ـ بهداشتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان همدان برگزار شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه عملکرد حوزه معاونت بهداشتی در مدیریت کووید ۱۹ قابل تحسین و مرهون زحمات همکاران این حوزه و مدیریت دکتر کرمی بود، از دکتر خزایی به عنوان یکی از اساتید خوب و دارای سابقه اجرایی گروه بهداشت محیط یاد کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

 سعید بشیریان ابراز امیدواری کرد فعالیت حوزه بهداشتی با پژوهشی تلفیق شود و اقدامات در قالب طرح‌های تحقیقاتی به دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز منتقل شود.

وی با یادآوری اینکه با شروع پیک پنجم روزهای سختی در پیش است تاکید کرد: باید در جنبه‌های پیشگیرانه حوزه بهداشت تلاش شود تا فشار از حوزه درمان کاسته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از اقدامات جهادگرانه دکتر کرمی به نمایندگی از هیات رئیسه بابت پذیرش ایثارگرانه و فداکارانه مسئولیت در شرایط سخت توسط دکتر خزایی تشکر کرد.

* درخواست راه‌اندازی رصدخانه سلامت در همدان

فریبرز نیاستی با ابراز خوشحالی از اینکه ادامه مسیر مدیریتی حوزه بهداشت دانشگاه توسط همکارانی صورت می‌گیرد که سالها در این عرصه فعالیت داشتند، گفت: نیروی انسانی توانمند و دلسوز سرمایه دانشگاه علوم پزشکی همدان هستند و کارها را پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه همه ما سرباز حوزه بهداشت هستیم، تصریح کرد: بهداشت اولویت نخست حوزه سلامت است اگرچه در مواردی به دلیل تنگناهای موجود انتظارات این حوزه برآورده نشده اما حداکثر توان در بخش توسعه برای بهبود وضع بهداشت به کار گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه با توفیق هر چه بیشتر در حوزه بهداشت جامعه سالم‌تری خواهیم داشت، ابراز امیدواری کرد که با تحقق این موضوع با صرف هزینه‌های کمتری به گوهر سلامت دست یابیم.

وی افزود: خدا را شاکریم در سلامت جامعه و کارکنان بیشترین حفاظت از همکاران انجام شد و امید است جامعه از این ویروس آسیب کمتری ببیند و کارکنان بهداشت و درمان در سلامت کامل داشته باشند.

سرپرست معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان نیز به اقدامات برجسته انجام شده در حوزه بهداشتی ازجمله راه‌اندازی آزمایشگاه نوپدید و ناپدید، برنامه صیانت از جمعیت، مدیریت کرونا توسط همه گروههای مختلف، واکسیناسیون، طرح شهید سلیمانی و مستندسازی‌های انجام شده اشاره کرد و راه‌اندازی رصدخانه سلامت را خواستار شد.

خزایی دوره انجام وظیفه را کوتاه‌مدت دانست و افزود: یک سرباز در هر سمتی وظیفه خود را به درستی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 89050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول