اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وضعیت ورزش رودان شرم آور است/هرمزگان نباید در برنامه جبران کمبود برق دولت قرار بگیرد

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: مشکلات ورزش شهرستان رودان شرم آور است و باید مدیران استانی با صداقت وارد میدان عمل شوند.

وضعیت ورزش رودان شرم آور است/هرمزگان نباید در برنامه جبران کمبود برق دولت قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حسین رئیسی در آیین تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان رودان  با اشاره به مشکلات ورزشی در شهرستان، ورزش  را جز متن زندگی ها دانست و ایجاد زیر ساخت ها را از اولویت ها آن در شهرستان رودان عنوان کرد.

وی گفت: مشکلات ورزش شهرستان رودان شرم آور است و باید مدیران استانی با صداقت وارد میدان عمل شوند.
رئیسی تصریح کرد: متاسفانه ۱۰ درصد وعده مدیران استان در این حوزه در رودان هم عملی نشده است و باید با صداقت در این امور شفاف سازی شود.

وی اضافه کرد: قطعا هرگونه کم کاری در رفع مشکلات مردم باعث تضعیف نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
وی با ابراز تأسف از وضعیت برق در روزهای اخیر با وجود  گرمای بی سابقه و پیک کرونا در سطح هرمزگان خواستار توجه دولتمردان به این اوضاع بحرانی شد.

بجای ادعای صادرات واکسن کرونا به فکر رساندن واکسن به مردم محروم باشید

نماینده مردم  شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای صادرات واکسن کرونا گفت: در حالی که مردم  روزانه عزیزانشان را بواسطه ابتلا به کرونا از دست میدهند نباید ادعای نجات دادن مردم دیگر کشورها را داشت بلکه باید با مدیریت واقعی پیش رفت و ابتدا مشکلات داخلی را رفع و سپس وعده داد.

وی افزود: وزارت بهداشت باید به وضعیت بیمارستان ها توجه داشته باشد، چرا که در همین بیمارستان های رودان و میناب مردم بارها از کمبود داروهای کرونا گلایه مند شده اند در حالی که وزارت بهداشت به فکر ارایه خدمات در کشورهای همسایه و حتی هندوستان افتاده است.

هرمزگان باید از برنامه جبران کمبود برق حذف شود

رئیسی تاکید کرد: استان هرمزگان با وجود گرمای بالای ۵۰ درجه هرگز نباید در برنامه جبران کمبود تولید برق قرار بگیرد.

وی افزود: نتیجه هر پنجشنبه الف ب ایران وزارت نیرو را امروز با خاموشی های فراوان  به خوبی می بینیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: با جدیت به وزارت بهداشت و وزارت نیرو تذکر می دهم سری به بیمارستان‌های شرق هرمزگان بزنند و مردمی را که با توجه به کمبود دارو  در سختی فراوان علی رغم نبود برق با مشکلات می‌جنگند را ببینند.

شرمسار کمبودهای درمانی هستیم

نماینده مردم شرق هرمزگان با اشاره به فوت جمعی از اهالی توکهور و هشت‌بندی شهرستان میناب بر اثر ابتلا به کرونا ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار متوفیان گفت: در مقابل آنها ابراز شرمندگی دارم و نمی دانم آیا وزیر بهداشت و دولت هم از وضع موجود شرمسار است یا نه؟

وی ابراز امیدواری کرد که تدبیری برای تغییر وضع موجود اندیشه شود و از نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خواست تا با همت مضاعف اجازه پیش رفتن این وضعیت داده نشود.

رییسی ادامه داد: گرمای طاقت فرسا در هرمزگان قابل تحمل نیست و باید سهیمه بندی برق فقط مختص استان های خوش آب و هوا باشد.

متولیان امر صدای مظلومیت مردم هرمزگان را بشنوند

این نماینده هرمزگان تصریح کرد: باید متولیان امر صدای مظلومیت مردم هرمزگان را بشنوند و این وضعیت را در آخرین روزهای حضور این دولت سامان بخشند.

وی در ادامه  با گرامیداشت ۱۴تیرماه روز شهرداران و دهیاران، آنها را خدوم ترین در خدمت به مردم دانست و بیان کرد: دهیاران همواره پاسخگوی ضعف‌های دیگران در روستاها هستند و امروز دهیاران با کمترین درآمد و توقع برای آبادانی روستاها تلاش می‌کنند.

رئیسی بیان داشت: رفع برخی از مشکلات در روستاها نیازمند هیچ هزینه‌ای نیست و با یک بازنگری در طرح‌های روستایی بسیاری از مشکلات مردم حل شدنی است.

نباید زمین‌های مردم با بی‌دقتی در اراضی ملی قلمداد شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکل اراضی مردم در روستاها، خواستار مشارکت دستگاه‌های متولی برای رفع مشکل شد و تصریح کرد: در نقاطی که مردم نسل در نسل زندگی کردند و زمین‌های میان بافتی که محل زندگی مردم بوده جزئی از اراضی ملی ثبت می شود که پروسه رفع این گونه مسایل هم بسیار طویل دنبال می شود.

وی به عدم ثبات شغلی دهیاران هم اشاره کرد و گفت: این یک مطالبه به حق از سوی دهیاران است و اگر دهیاران در روستاها مسوولیت دارند حاکمیت نیز در قبال آنها وظیفه و مسوولیت دارد.

حسین رئیسی بیان داشت: بنیاد مسکن در روستاها حالت انفعالی به خود گرفته است و باید با تسریع در حرکت خود، در مسیر رفع مشکلات مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول