اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد/رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی استان را از رویکردهای این قرارگاه است.

قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد/رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار

هوشنگ فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از امضای تفاهم‌نامه مشترک ایجاد قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خبر داد و گفت: در راستای رفع فقر، محرومیت و پیشرفت و آبادانی مناطق کم‌برخوردار و تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان به نام «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» تشکیل شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری و تلاش در راستای رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی استان را از رویکردهای این قرارگاه برشمرد و افزود: مدت فعالیت این قرارگاه بر اساس تفاهم‌نامه پنج ساله است که در صورت نیاز با موافقت هیئت امنا تمدید می‌شود.

وی خدمت‌رسانی در حوزه احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق روستایی، شهری و کم‌برخوردار، جذب و ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی متناسب با حوزه مدرسه‌سازی و برگزاری پویش‌های ملی، همایش‌ها و جشنواره‌ها برای شناسایی ایده‌های برتر در این زمینه را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان برشمرد.

فولادی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی پیش از راه‌اندازی این قرارگاه نیز فعالیت‌های مستمر در ساخت و بازسازی مدارس استان داشته‌اند، اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز شهید سلیمانی در استان فعالیت این گروه‌های جهادی گسترده‌تر و متمرکز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی و تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی استان اعضای این قرارگاه هستند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول