اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاهش ساعات کاری اداره‌ها به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق

جانشین استاندار فارس در ستاد کرونا گفت: ساعات کاری تمام ادارات در استان فارس، در طول ایام هفته از ۷ صبح شروع و تا ۱۳ خاتمه می‌یابد و روز‌های پنجشنبه نیز تعطیل است.

کاهش ساعات کاری اداره‌ها به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور در ستاد استانی مقابله با کرونا طی نشستی مجازی با خبرنگاران، گفت: با تصویب هیات وزیران، با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز ساعات کاری تمام ادارات در استان فارس در طول ایام هفته از ۷ صبح شروع و تا ۱۳ خاتمه می‌یابد.

او افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی استان فارس در روز‌های پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

قاسمپور ادامه داد: این مصوبه از فردا پنجشنیه هفدهم تیرماه در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری، همه دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان مرداد ماه، در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

قاسمپور با تاکید بر اینکه رعایت صرفه جویی در شرایط فعلی کمک بزرگی به حل مشکل برق در کشور خواهد شد، افزود: این مصوبه از امروز در سطح استان به اجرا درآمده و دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول