اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

گرما در اهواز و کاهش‌ دما در برخی نقاط نیمه شمالی/گردوخاک و باد شدید در چندین استان‌

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز شنبه ۱۹ تیر در سواحل خزر و برخی نقاط نظیر ارتفاعات البرز مرکزی، اردبیل، شمال خراسان رضوی و شمال آذربایجان شرقی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

گرما در اهواز و کاهش‌ دما در برخی نقاط نیمه شمالی/گردوخاک و باد شدید در چندین استان‌

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی شهرهای کشور اظهار کرد: تا روز شنبه 19 تیر در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، تهران، البرز، قزوین و سمنان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تا روز شنبه 19 تیر در سواحل خزر، اردبیل، ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما را داریم و در این مدت دریای خزر مواج است. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و رعد و برق در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. 

اصغری افزود: در پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت. 

وی درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 22 درجه خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 13 درجه بالای صفر و اردبیل با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول