اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان همدان

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدان از سال ۹۷ تاکنون خبر داد.

اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان همدان

مهری مکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از سال ۹۷ با تاسیس واحد تامین جهیزیه بنیاد در استان، تاکنون ۳۲۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه روز میلاد امام رضا(ع) ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدان اهدا شد گفت: اقلام اهدایی شامل دو تخته فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه، پتو و ظروف آشپزخانه هر کدام به ارزش ۸ میلیون تومان بود.

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان با بیان اینکه برخی از خیرین به صورت ماهانه با واریز مبلغی به شماره حساب بنیاد به نیازمندان کمک‌ می‌کنند گفت: برخی از خیرین نیز به صورت حضوری و یا از طریق پیک کمک‌های خود را ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک خیران به این موسسه از ۵ هزار تومان به بالاست تصریح کرد: بیشترین کمک‌ها در حوزه درمان بیماران و تامین جهیزیه نوعروسان بوده است.

مکاری ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین در حل مشکلات نیازمندان گفت: قطعا این اعمال نیک در نزد خداوند بی اجر و پاداش نخواهد ماند و سعادت دنیا و آخرت نصیب اینگونه افراد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول