اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۶۲ کیلو گرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

۶۲ کیلو گرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان کشف شد

به گزارش فارس از یاسوج، سرهنگ ایرج بختیاری  از کشف ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری چری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بختیاری بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول