اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: افسانه پیروزی‌های خیالی دشمن در مرکز یمن پایان یافت

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن گفت، پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در استان البیضاء محاسبات دشمن را به هم ریخته و آن را دچار آشفتگی کرده است.

صنعاء: افسانه پیروزی‌های خیالی دشمن در مرکز یمن پایان یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش  و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در یک ضد حمله به ائتلاف سعودی در استان «البیضاء» در مرکز یمن، بخش‌های مهمی را در این جبهه پس‌ بگیرند.

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت، ائتلاف سعودی از شکست‌ها در البیضاء دچار آشفتگی و نامیدی بسیار شده است پس از آنکه از آن (جیهه البیضاء) افسانه پیروزی‌های وهمی برای خود ساخته بود.

وی ضمن اعلام اینکه ائتلاف سعودی تمام ابزارهای خود از قبیل داعش، القاعده، مزدوران و حمایت آمریکا را در این نبرد هزینه کرده، افزود، خداوند یک پیروزی را (به نفع صنعاء) محقق کرد که دشمن فکرش را نمی‌کرد و اکنون نبردها در جبهه البیضاء گسترده‌تر از حد انتظار آنهاست.

 

گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» ویدئویی تکمیلی از عملیاتی مهم که منجر به بازپس‌گیری کامل شهر «الزاهر» در استان «البیضاء» شد، منتشر کرد.در این عملیات همچنین تمام پایگاه‌هایی که عناصر تکفیری سعی داشتند با حمایت نظامی، مالی و رسانه‌ای ائتلاف سعودی اشغال کنند، بازپس‌ گرفته شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول