اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

واکنش بسیج دانشجویی دزفول به اتفاقات فرهنگی اخیر در دزفول

در پی ناهنجاری‌های فرهنگی در باغات و تفرجگاه‌های شهرستان که ریشه چند ساله دارد، بسیج دانشجویی شهرستان دزفول خطاب به تمام مسوولین امر بیانیه‌ای صادر کرد.

واکنش بسیج دانشجویی دزفول به اتفاقات فرهنگی اخیر در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، در پی ناهنجاری‌های فرهنگی در باغات و تفرجگاه‌های شهرستان که ریشه چند ساله دارد، بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با صدور بیانیه‌ای خطاب به تمام مسوولین امر نوشت : 

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ (کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنان در دنیا و آخرت است)

ناهنجاری‌های فرهنگی چند ساله اخیر  ریشه در عدم اراده مسوولین جهت اصلاح وضع موجود دارد و این امر، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد.

در ادامه آمده است که: نبود آیین نامه‌های دقیق باعث ایجاد بسترهای فساد زا می‌شود و فراموش کردن نظارت باعث به تمسخر گرفتن قوانین خوب موجود خواهد شد.

برخورد صحیح با این معضل، اصلاح ریشه ای مشکل است، به نحوی که مردم منطقه با وجود بسترهای مناسب به تفریح و شکوفایی اقتصادی بپردازند و با تعیین سازوکارهای متناسب با آن و فرهنگ‌سازی، شاهد فجایع فرهنگی و قبح شکنی‌های فزاینده نباشیم! 

همچنین آمده است که: متاسفانه تا کنون هر زمانی سخن از ناهنجاری‌های در تفرجگاه‌های دزفول به میان آمد مسوولین به اقدامات رسانه‌ای بسنده کرده و بعد از گذشت چندین سال از این مسئله_فرهنگی هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.

در ادامه مطلب افزوده شده است: تکرار این معضلات فرهنگی در تجمعات آن هم در این ایام کرونایی، تعجب از عدم اقدام مناسب را دو برابر می‌کند! 

لذا شایسته است تا مسدولین امر، اعم از مجموعه شهرداری، فرماندار، دادستان، امام جمعه محترم دزفول و سایر نهاد فرهنگی شهرستان نسبت به این موضوع اعلام موضع، رسیدگی جدی و ریشه‌ای و اقدامی ملموس و آنی نمایند تا پایتخت مقاومت و شهر قهرمانانی که سالها غیرت را آموزش می‌دادند، دچار این معضل جدی و مهم نباشد! 

در پایان نوشته شده است که: بسیج دانشجویی شهرستان دزفول ضمن محکوم نمودن ناهنجاری ها در باغات و  تفرجگاه‌های دزفول، آمادگی خود را اعلام می‌کند تا با تمام توان مسؤولین را در سامان دادن به وضع موجود یاری نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول