اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حال حجاب در کشور خوب نیست

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان آستارا با بیان اینکه حال حجاب در کشور خوب نیست، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه مجوز به سریال‌های سینمای خانگی و صداوسیما با پخش برخی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از روی عمد در حال ترویج بی‌حجابی در ایران اسلامی هستند.

حال حجاب در کشور خوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: متأسفانه حال حجاب در کشور خوب نیست و یک‌عده مشکلات باعث شده تا دختران و زنان جامعه به سمت بی‌حجابی حرکت کنند.

امام‌جمعه آستارا تربیت خانوادگی، دوگانگی رفتار معلمان در محیط مدرسه و جامعه، فضای مجازی و رسانه‌های دیداری نظیر تلویزیون و ماهواره را ازجمله دلایل ترویج بی‌حجابی در جامعه دانست و گفت: کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب باعث بروز انحراف جنسی در جامعه می‌شود.  

وی با اشاره به نقش خودی‌ها در ترویج فرهنگ بی‌حجابی در بین زنان و دختران جامعه تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه مجوز به سریال‌های سینمای خانگی و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش برخی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از روی عمد در حال ترویج بی‌حجابی در ایران اسلامی هستند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه آیین‌نامه پوشش در ورودی تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و دانشگاهی در دید عموم نصب شده است، افزود: متأسفانه آیین‌نامه پوشش در ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی از سوی کارمندان، فرهنگیان، اساتید، دانش‌آموزان، دانشجویان و اربابان‌رجوع به هیچ‌وجه رعایت نمی‌شود.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه وظیفه شرعی و دینی مردم و در رأس کارمندان دولت مبارزه با بدی‌ها و احیای حسنه واجب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، گفت: بی‌حجابی و ترویج فرهنگ پوشش‌های نامتعارف می‌تواند حکومت‌ها را از هم متلاشی کند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه بی‌حجابی آینده کشور را تهدید می‌کند و در برخورد با این پدیده شوم و ناهنجار دچار تساهل شده‌ایم، تصریح کرد: یک زمان دغدغه کوتاه شدن روسری‌ها را داشتیم الان شلوار زنان و دختران جامعه در حال کوتاه شدن بوده و یک‌عده عزت‌مندی را در برهنگی می‌دانند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول