اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تلاش کمیته امداد برای خودکفایی اقتصادی نیازمندان جای تقدیر دارد

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه با اشاره به فعالیت های خوب کمیته امداد در خدمات رسانی به جامعه هدف خود گفت: از سالهای گذشته تا کنون روش‌های نوینی را از سوی کمیته امداد برای مبارزه با فقر و خود کفایی اقتصادی نیازمندان جامعه شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

تلاش کمیته امداد برای خودکفایی اقتصادی نیازمندان جای تقدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ عزیز غضنفری در دیدار مدیر کل و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به محرومان در کمیته امداد یک نعمت بزرگ الهی است اظهار دشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد خدمت گزار محرومین در تامین نیازهای مادی و عاطفی محرومین و ایتام عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه اظهار کرد: کمیته امداد از نخستین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: کمک به نیازمندان و فقرا از دغدغه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و به همین جهت با پیروزی انقلاب دستور به تاسیس این نهاد مردمی را برای یاری رساندن به محرومان داد.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه خاطرنشان کرد: کاری که نهاد مقدس مقدس کمیته امداد انجام می‌دهد مصداق بارز یک حرکت توام با همت بلند است که بیش از همه از برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده آن نشات می‌گیرد.

غضنفری خدمت در کمیته امداد را یک نعمت و لطف بزرگ الهی برای کارکنان این نهاد خدوم برشمرد و گفت: خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد با بسیاری از دستگاه‌های اداری دیگر تفاوت دارد در این نهاد فعالیت‌ها با شور، عشق و انگیزه خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه همراه است که این خود در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش بزرگ معنوی است.

وی با اشاره به فعالیت های خوب کمیته امداد در خدمات رسانی به جامعه هدف خود گفت: از سالهای گذشته تا کنون روش‌های نوینی را از سوی کمیته امداد برای مبارزه با فقر و خود کفایی اقتصادی نیازمندان جامعه شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

مدیر اداره مدیران و هادیان سیاسی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، بالاترین سرمایه هر جامعه را مردم آن جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: هر اندازه که ما این دغدغه این سرمایه های اجتماعی را داشته باشیم و به آنها خدمت کنیم، بی شک فردا شاهد پیشرفت و موفقیت های چشمگیری خواهیم بود.

وی در پایان کمک به نیازمندان و تلاش در جهت کاهش فقر در جامعه را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان وظیفه دارند در کنار کمیته امداد در جهت کاهش فقر مادی و فرهنگی تلاش کنند.

 

آماده خدمت هستیم

محمد رضا میری، نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های  خوب مجموعه‌های بسیج و سپاه  انقلاب اسلامی و یاری رسانی به کمیته امداد برای خدمت رسانی بیشتر به محرومان اظهار داشت: همیشه آماده خدمت هستیم و دغدغه نیازمندان را داریم چرا که امروزه خدمت به محرومان جامعه یکی از سنگرهای دفاع در جنگ اقتصادی با دشمن است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: امروزه عرصه دفاع از کشور و مردم، حضور پرقدرت، با انگیزه و جهادی در مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی است تا اجازه ندهیم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خطری کشور و  انقلاب را تهدید کند.

میری خاطرنشان کرد: خدمات رسانی کمیته امداد به مردم و نیازمندان تنها در کار اقتصادی و کمک معیشتی خلاصه نمی‌شود بلکه ارتقای فرهنگی نیز به حول قوه الهی در دستور کار است چراکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی جنگ روانی و اشاعه آسیب های اجتماعی را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برداشتن موانع اقتصادی و فرهنگی مقابل ارتقای زندگی مردم، بستری را فراهم کنیم که مددجوی تحت حمایت با استفاده از خلاقیت و توانایی خویش توانمند شده و زندگی عزتمندانه را برای خود رقم بزند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه خدمت به محرومان روحیه و کار جهادی می خواهد گفت: تمام تلاش مجموعه ما این است که به دستاوردهای فعلی قانع نباشیم و با استفاده بیشتر از ظرفیت سازی مشارکت‌های مردمی زمینه خودکفایی  اقتصادی و فرهنگی جامعه هدف را از طریق اشتغال زایی و ارتقاء سطح زندگی  فراهم سازیم.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول