اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تزریق واکسن کووید۱۹ به افراد بالای ۶۸ سال در گلستان/ تزریق نوبت دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۸۵ سال

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان از تزریق واکسن کووید ۱۹ برای افراد بالای ۶۸ سال در این استان خبر داد و گفت: از فردا ۲۱ تیرماه جاری واکسیناسیون افراد بالای ۶۸ سال در سطح استان گلستان آغاز خواهد شد.

تزریق واکسن کووید۱۹ به افراد بالای ۶۸ سال در گلستان/ تزریق نوبت دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۸۵ سال

سیدمهدی صداقت صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: فردا ۲۱ تیرماه جاری واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۶۸ سال در سطح استان گلستان آغاز می‌شود و همچنین افراد بالای ۷۰ سال که هنوز واکسن نزدند می‌توانند به مراکز تعیین‌شده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه واجدین شرایط واکسن کووید ۱۹ ابتدا در سامانه کشوری سلامت ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: بعد از ثبت‌نام در سامانه سلامت، پیامکی به تلفن همراه افراد ارسال می‌شود و زمان مراجعه به این مراکز را تعیین می‌کند و افراد براساس زمان درج شده در سامانه به این مراکز مراجعه کنند.

* دومین مرحله واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در گلستان همچنان ادامه دارد

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان ابراز کرد: خوشبختانه در تزریق واکسن کووید ۱۹ در استان گلستان مشکلی نداریم و اکنون دومین مرحله از واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را در استان گلستان همچنان ادامه دارد.

صداقت در خصوص مکان‌های تزریق واکسن کووید 19 در شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: مراکزی که واجدین شرایط برای دریافت واکسن کووید19 می‌توانند به آن مراجعه کنند می‌توان به «خانه فرهنگ خورشید» واقع در خیابان امامرضا و همچنین خیابان کلانتری شهید رجایی شهرستان گرگان اشاره کرد.

* مردم، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه مردم همچنان از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد: حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی از نکات بسیار مهمی است که مردم باید به آن همچنان عمل کنند استفاده از ماسک و شست‌شوی مداوم دست‌ها همچنان در دستورکار مردم قرار داشته باشد.

وی اذعان کرد: با توجه به قرمز شدن برخی از شهرهای استان گلستان می‌طلبد مردم نکات بهداشتی را به طور جد رعایت کنند تا هرچه سریع‌تر از شر این ویروس منحوس در امان باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول