اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کیفیت در انتخاب شهردار را فدای کمیت نکنیم/ به‌دنبال شهردار انقلابی با روحیه جهادی هستیم

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: طرح اسامی متعدد به عنوان مصادیق بیست و دومین شهردار تهران از سوی منتخبان شورای شهر نشان‌دهنده این است که انتخاب یک شهردار قوی، انقلابی، با روحیه جهادی و آماده برای خدمت به مردم جزو اهداف پر اهمیت شورای شهر ششم است.

کیفیت در انتخاب شهردار را فدای کمیت نکنیم/ به‌دنبال شهردار انقلابی با روحیه جهادی هستیم

جعفر بندی شربیانی، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در واکنش به معرفی ۴۱ مصداق برای شهرداری تهران، گفت: کثرت مصادیق شهرداری تهران نشان می‌دهد که شورای ششم قصد دارد شهرداری با آمادگی همه جانبه برای کار را انتخاب کند. شورای ششم می‌خواهد شهردار کاری و کاردان را انتخاب کند.

وی با اشاره به طولانی شدن روند بررسی مصادیق نهایی شهردار آتی تهران به دلیل تعدد گزینه‌های مطرح شده گفت: اگرچه بررسی رزومه و عملکرد ۴۱ نام برای تصدی کرسی شهرداری پایتخت بر اساس شاخص‌های تعیین شده زمان بر است اما سعی می‌کنیم کیفیت را فدای کمیت نکنیم و در بررسی مصادیق این موضوع لحاظ می‌شود. با توجه به تعداد مصادیق باید زمان بیشتری را بگذاریم تا بتوانیم بررسی خوبی داشته باشیم. اما باز هم این موضوع باعث می‌شود ابعاد مختلف و جدیدتری از شاخص‌های یک شهردار قوی و همه چیز تمام در بررسی‌ها، برای ما هویدا و آشکار شود.

شربیانی در خصوص نحوه رسیدن به ۱۰ مصداق شهرداری تهران از میان مصادیق اعلام شده، بیان کرد: نحوه بررسی مصادیق و چگونگی بر اساس شاخص‌های ده گانه‌ای است که هفته قبل مصوب کردیم و در این روند همچنان مردم نظری دارند می‌توانند اعلام کنند.

وی در خصوص اینکه کدام مصادیق شهرداری تهران پر تکرار بود؟، گفت: وارد موضوع تعداد آرای مصادیق نشدیم.

این منتخب ششمین شورای شهر تهران همچنین در خصوص اینکه در نهایت چند مصداق در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهند گرفت؟ تصریح کرد: در جلسات بعدی در خصوص تعداد نهایی مصادیقی که در صحن بررسی می‌شوند، تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول