اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حمایت کمیته امداد سقز از 5515 مددجوی نیازمند

مدیر کمیته امداد امام سقز گفت: هم اکنون 5 هزارو 515 نفر زیرپوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز قرار دارند.

حمایت کمیته امداد سقز از 5515 مددجوی نیازمند

غفور عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز از اهدای جهیزیه به 28 زوج نیازمند سقزی خبر داد و اظهار کرد: این تعداد جهیزیه امروز با حضور جمعی از مسئولان تحویل زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه( س) و هفته عفاف و حجاب، کمیته امداد امام خمینی (ره) این جهیزیه را اهدا کرده است.

عبداللهی افزود:  هم اکنون 5 هزارو 515 نفر زیرپوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سقز اظهار داشت: کمیته امداد در ۳۰ فصل کاری ۱۲۰ ‌خدمت را به افرادزیرپوشش و در قالب حمایت‌های موردی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

وی با اشاره به خدمات متنوع کمیته امداد به افراد بی‌بضاعت جامعه گفت: امسال همچنین به ۴۹ زوج جوان سقزی، جهیزیه اهدا شده است.

ماموستا حسینی، امام جمعه سقز هم در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: ازدواج امری مقدس در اسلام است و انسان در سایه ایمان واقعی و تفکر بر ناکامی ها و فراز و نشیب های زندگی چیره خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول