اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

۲۳ تیر ۷۸ تجسم نفوذ کلام رهبری و تجلی ارادۀ ملت بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دربیانیه‌ای با یادآوری فتنه تیر 78 تصریح کرد: روز 23 تیرماه ، روز تجسم کلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران در حمایت از انقلاب و دستاوردهای سترگ آن بود.

۲۳ تیر ۷۸ تجسم نفوذ کلام رهبری  و تجلی ارادۀ ملت بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی به مناسبت 23 تیر، سالروز سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه تیرماه 78 بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سبب ماهیت ضد استکباری و استقلال طلبانه خود همواره مورد تهاجم نظام سلطه و کشورهای مستکبر و خودکامه بوده و نمونه های  عینی عداوت دشمنان با این نظام الهی در صحنه های مختلفی همچون فتنه 18 تیر 1378 تبلور یافت.

18تیر 1378 آغاز اجرای یک عملیات از پیش طراحی شده بود که با حربه های همیشگی نظام سلطه برای ایجاد نا امنی در جامعه و با راه اندازی غائله کوی دانشگاه همراه شد و این فتنه بزرگ در نهایت با حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 23تیر 1378  بی نتیجه ماند و به شکست انجامید.

روز بیست‌وسوم تیرماه، روز تجسم کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)  و تجلی اراده راسخ ملت بزرگ ایران در حمایت از انقلاب و دستاوردهای سترگ آن و نشان از وحدت امت پشت سر ولایت فقیه وتبعیت از رهنمودهای راهگشای معظم له بود.

حماسۀ حضور مردم در راهپیمایی 23 تیرماه سرشار از عبرت های بزرگ تاریخی بود که نقش و جایگاه مردم را به عنوان حامیان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی بیش از پیش نمایان ساخت و با وجود تکرار فتنه دشمنان در سال های بعد، همچنان به عنوان سد دفاعی محکم در برابر نفوذ بیگانگان و عوامل خودفروخته داخلی از امنیت و آرمان های نظام محافظت نمود.

نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به عنوان متولی اصلی برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی، با پشتوانه عظیم حمایت مردمی در خنثی کردن این جریان خطرناک و مهندسی شده توسط اتاق های فکر نظام سلطه،  نقش اصلی و غیرقابل انکاری داشت که توانست نقش تاریخی خود را در دفاع از انقلاب و ملت با خلق حماسه جاودان و دشمن شکن  راهپیمایی 23 تیر 1378  به ظهور و بروز برساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه 23تیرماه، با تأکید دوباره بر ایستادگی خود در دفاع و نگهبانی از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به حمایت از مردم مقاوم ایران اسلامی اعلام می دارد؛ توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی که گاهی با ایجاد آشوب و گاهی با تحریم، جنگ روانی، ترور و تحمیل جنگ اقتصادی نمایان می شود ، با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی هرگز منجر به فاصله گرفتن ملت از آرمان های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و سست شدن بیعت همیشگی خود با مقتدای عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) نخواهد شد و هر توطئه ریز و درشت دشمنان با پاسخ کوبندۀ مردم بصیر و همیشه حاضر در صحنۀ ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول