اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

ریزش هتل در چین حداقل هشت کشته بر جا گذاشت +عکس

رسانه‌های چین خبر دادند، فرو ریختن یک هتل در شهر «سوژو» این کشور حداقل هشت کشته بر جا گذاشته و نُه نفر هم مفقود شده‌اند.

ریزش هتل در چین حداقل هشت کشته بر جا گذاشت +عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های چین از حادثه مرگبار در یکی از هتل‌های استان شرقی «جیانگ‌سو» در نتیجه فرو ریختن آن خبر دادند.

وبگاه «چاینا دات اُرگ»، فرو ریختن یک هتل در شهر «سوژو» استان «جیانگ‌سو» به کشته شدن حداقل هشت نفر انجامید.

به گزارش این رسانه چینی، مقام‌های محلی همچنین خبر دادند از سرنوشت نُـه نفر از افرادی که در زمان فرو ریختن هتل در آن بودند، خبری در دست نیست و جزء مفقودان هستند.

بنا بر اعلام مقام‌های چین، ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه روز دوشنبه (دیروز) این حادثه مرگبار برای هتل شهر سوژو اتفاق افتاد و ۲۳ نفر گیر افتادند.

طبق اعلام آنها، نیروهای امدادی توانستند ۱۴ نفر را از زیر آوار بیرون بکشند اما هشت نفر از آنها در نتیجه جراحات وارده جانشان را از دست داده بودند.

مقام‌های ناحیه «ووجیانگ» در سوژو که این حادثه رخ داده، اعلام کردند که دلیل فرو ریختن ساختمان هتل، «نوسازی غیر مجاز» در آن بوده است و تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول