اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید در۲۳ رشته صنعتی افزایش یافته است

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۳ رشته از ۲۸ رشته صنعتی در دوماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته افزایش تولید محصولات داشتند.

تولید در۲۳ رشته صنعتی افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، مهدی صادقی‌نیارکی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۸ رشته در حوزه صنعت فعالیت دارد و میزان تولیدات این واحدها به صورت ماهانه رصد می‌شود.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ۲۳ رشته از ۲۸ رشته صنعتی نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته افزایش تولید محصولات داشتند، اضافه کرد: این موضوع نشان دهنده وضعیت رو به رشد تولید واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه صدور پروانه‌های بهره‌برداری رشد ۲۱ درصدی داشته است، عنوان کرد: اشتغال پروانه‌های صادر شده نیز رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

صادقی نیارکی گفت: جواز تاسیسی که دو ماهه ابتدایی امسال صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مسیر کشور به سمت توسعه صنعتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور شاهد احداث طرح‌های جدید بوده و همچنین واحدهای موجود با ظرفیت تمام فعالیت می‌کنند.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای مختلف صنعتی در استان زنجان خبر داد و افزود: اقدامات نوید رشد بخش تولید و صادرات غیرنفتی کشور در سال‌های آتی است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه توجه به تولید داخل مورد توجه است، عنوان کرد: بسیاری از طرح‌هایی که امروز در استان زنجان بازدید شده توجه به تولید داخل و خودکفایی احداث شده است.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت  تصریح کرد: باید از همه صنعت‌گران و فعالان اقتصادی حمایت شود تا همه سرمایه‌های کشور به سمت تولید هدایت شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول