اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آزادی 15 مددجو محکوم مالی با حضور رئیس قوه قضاییه در ایلام

به دنبال بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از زندان مرکزی ایلام، ۱۵ مددجو که به دلیل محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند، با کمک خیرین آزاد شدند.

آزادی 15 مددجو محکوم مالی با حضور رئیس قوه قضاییه در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در زندان مرکزی ایلام، ۱۵ مددجو که به دلیل محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند با کمک خیرین آزاد شدند.

رئیس زندان مرکزی ایلام ضمن خیر مقدم به رئیس قوه قضاییه گفت: فاز اول زندان مرکزی ایلام در ۷ هزار مترمربع در تیرماه سال جاری به بهره برداری رسید.

وی افزود: اعتبارات آن از سوی استانداری ایلام، سازمان زندان‌ها و منابع خاص قوه قضاییه برای تسریع در روند ساخت این زندان اختصاص یافت.

رئیس زندان مرکزی ایلام با بیان اینکه هر چه سریع‌تر فاز دوم این زندان نیز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: سرانه نگهداری زندانیان در زندان مرکزی ایلام امروز به یک عدد استاندارد رسیده است.

وی از اعطای مرخصی به بیش از ۴ هزار زندانی در سال گذشته خبر داد و افزود: در نتیجه اجرای طرح پایش و غربالگری نیز، تعداد ۱۶۸ مددجو با همکاری و تعامل قضات آزاد شدند همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۷۰ مددجو با کمک خیرین آزاد شده‌اند.

رئیس زندان مرکزی ایلام تصریح کرد: روند دادرسی الکترونیک از ۲۰ تیر سال گذشته آغاز شده است و با انجام بیش از ۹۰۰ مورد دادرسی الکترونیک جزو استان‌های برتر کشور در این زمینه به حساب می‌آید.

وی افزود: پنج هزار مورد آزمایش تشخیص کرونا در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول