اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قطعی برق و مشکلات دامداران به دلیل بی‌تعهدی و ترک فعل برخی مسؤولان است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اتفاقاتی که برای قطعی برق و... در این روزها اتفاق می‌افتد به دلیل بی‌تعهدی، ترک فعل، انجام ندادن تکالیفی است که دستگاه‌های مختلف طی سال‌های گذشته انجام نداده‌اند.

قطعی برق و مشکلات دامداران به دلیل بی‌تعهدی و ترک فعل برخی مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردارمجتبی فدا صبح امروز در مراسم تجلیل از جمعی از بانوان فعال در رسانه‌های استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد و گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: مکانی که در آن حضور داریم، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پادگان یک گردان بود و برای ایجاد حکومت نظامی، تجهیزات نظامی را از آن به میادین اصلی شهر می‌آوردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پادگان آموزشی و پس از آن نیز به مرکز اعزام به جبهه تبدیل شد، یعنی بخش اعظمی از شهدای اصفهان از این پادگان اعزام شده‌اند؛ رزمنده‌ای داریم که تا ۴۰ بار به این پادگان آمد تا نهایتاً به شهادت رسید؛ جای جای این پادگان محل عبور و مرور بسیجیان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: حجاب محدودیت نیست، مصونیت است و توجه به عفاف و حیا و ارزش‌ها عمدتاً در قالب حفظ حجاب، صورت می‌گیرد.

فدا تصریح کرد: تشکر و تقدیر ویژه‌ای به به دلیل پایبندی، اعتقاد و همت شما برای حفظ حجاب داریم، هنگامی که چنین بانوانی را در کنار هم ببینیم امیدوار می‌شویم که در مجموعه‌ای مانند رسانه که شاید خیلی به این مسائل توجهی نشود، بانوان محجبه‌ای مشغول به کارند و علی‌رغم سختی‌ها و بی‌مهری‌ها بر اعتقاد خود باقی ماندند.

اهمیت نقش بانوان در مدیریت بر خانواده

وی تصریح کرد: موضوع بعدی آن است که در کنار کاری که انجام می‌دهید، وظیفه زن را احادیث، سخنان ائمه، صحبت‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مشخص کرده است، که درواقع مسأله اداره و مدیریت زندگی است.

فدا ادامه داد: بخش اعظمی از وظیفه اداره خانواده، تربیت فرزند، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و... برعهده بانوان است.

وی همچنین بیان داشت: امروز بسیاری از مشکلات ما به این مسأله برمی‌گردد که آن نقش مدیریت بر خانواده به خوبی ایفا نمی‌شود و برخی بحث اداره خانواده و تربیت فرزند را در اولویت دوم خود قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) عنوان کرد: طبق احادیثی که داریم می‌دانیم از دامان زن مرد به معراج می‌رود، زنی که اداره‌کننده و مدیر خانواده است.

فدا همچنین خطاب به بانوان فعال در رسانه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: شما بانوان رسانه‌ای باید در کنار کار خود از ویژگی‌ها و نکات مثبت و نقاط قوت بانوان باحجاب تولید محتوا داشته باشید.

مطالبات به‌حق دامداران و کشاورزان اصفهانی باید از طریق قانونی پیگیری شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تجمع دامداران و کشاورزان در مقابل استانداری اصفهان با انتقاد از برخی ترک فعل‌ها و بی‌تدبیری‌ها عنوان کرد: خواسته و مطالبات کشاورزان و دامداران به حق است اما پیگیری خواسته‌های به‌حق بی‌قانونی و عدم رعایت ضوابط قانونی نیست.

وی با بیان اینکه نباید تصور کرد با آمدن آیت‌الله رئیسی به دولت، همه مشکلات بلافاصله مرتفع خواهد شد، افزود: آیت‌الله رئیسی مانند روسای دولت‌های گذشته نمی‌گوید که دولت قبل یک زمین سوخته به ما تحویل داده است، یعنی صحبت‌ها و اعمال قبلی‌ها را تکرار نمی‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اتفاقاتی که برای قطعی برق و... در این روزها اتفاق می‌افتد به دلیل بی‌تعهدی، ترک فعل، انجام ندادن تکالیفی است که دستگاه‌های مختلف طی سال‌های گذشته انجام نداده‌اند.

فدا با اشاره به اینکه نباید در این شرایط سطح مطالبات را بالا ببریم عنوان کرد: ویژگی‌های این دولت همراه بودن با مردم، ضدفساد بودن و... است که باید همراه با آن حرکت کنیم و اگر مانعی بر سر شعارهای آن ببینیم، مطالبه‌گری کنیم.

وی ضمن اشاره به آنکه شرایط سخت‌تر از این را هم تحمل کرده‌ایم، افزود: بله شرایط سخت را تحمل کردیم اما آن زمان ناچار بودیم ولی امروز ناچار نیستیم؛ آن موقع فشار جنگ و مشکلات دیگر را داشتیم که امروز درگیر هیچکدام نیستیم و بی‌کفایتی و سوءمدیریت این مشکلات را پدید آورده است؛ باید برای حل این مشکلات مطالبه گری کرد و مشکلات را رصد کرد.

فدا با بیان اینکه یک دهم شهدای کشور از استان اصفهان است، افزود: یک ششم شهدای دانش‌آموز و یک پنجم شهدای روحانی متعلق به استان اصفهان است، استان اصفهان بیشتربن خانواده‌های دو، سه و چهار شهیده را دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در کنار سابقه تاریخی و فرهنگی استان اصفهان، ویژگی‌های ایثار، شهادت و فرهنگ دفاع از انقلاب و پای کار بودن مردم را رسانه‌ها باید مورد توجه قرار دهند و به آن بپردازند.

فدا با بیان آنکه ظرفیت و توانمندی اصفهان بسیار زیاد است، افزود: علاوه بر شهدای گرانقدر، نمونه‌های موفق زنده هم امروز داریم که در علم، پژوهش، صنعت، علوم پزشکی، شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار داریم که می‌توانید به آن‌ها بپردازید تا الگو و پرچم‌دار جوانان امروز کشور باشند.وی افزود: سوژه‌ها بسیارند، شهید حججی‌ها، خرازی‌ها، حبیب‌اللهی‌ها، کاظمی‌ها و... در این شهر زیادند که شما می‌توانید به آن‌ها بپردازیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: این کشور ظرفیت‌ها، امکانات و مردم خوبی دارد که می‌توانند دست در دست هم دهند و از مشکلات و موانع عبور کنند و به قدرت اول منطقه برسند و در همه زمینه‌ها سرآمد شوند.

وی ابراز داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مخصوص شما و نقش‌آفرینی شما است؛ همان‌طور که در گام اول انقلاب ما در سن جوانی به جبهه رفتیم گام دوم نیز مختص حرکات و فعالیت‌های شما است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: اگر بنا به رابطه با آمریکا بود که شاه بهتر می‌توانست ارتباط بگیرد، ما نمی‌خواستیم سرسپرده آمریکا باشیم؛ انقلاب کردیم که خودمان در سرنوشت خود اثرگذار باشیم و روی پای خود بایستیم.

فدا با بیان آنکه عصاره و جان کلام بیانیه گام دوم، حضور و مشارکت مردم در اداره حکومت است، افزود: زندگی امام زمانی(عج) یعنی حرکت اربعینی؛ هرکسی هرچیز که در اختیار دارد را برای اداره کشور آورد همان‌طور که در زمان کرونا هم همین اتفاق رخ داد و همه دست به دست یکدیگر دادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز که دولت، مجلس و شوراها هماهنگ شده‌اند باید مقدمات تشکیل جامعه و دولت اسلامی شکل بگیرد تا بخش اعظمی از این مشکلات حل شود؛ شما با ظرفیت رسانه‌ای و قلم و مطالبات خود می‌توانید این کار را انجام دهید.

به گزارش فارس، در این مراسم که باحضور جمعی از بانوان فعال در رسانه‌های استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و رئیس بسیج رسانه استان اصفهان برگزار شد، از بانوان رسانه‌ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول