اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

معرفی نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ دارت استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافعان سلامت

نخستین دوره رقابت‌های جایزه بزرگ دارت استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در سال ۱۴۰۰ امروز ۲۵ تیر ماه با حضور ۳۲ ورزشکار آقا و خانم در بابل برگزار شد.

معرفی نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ دارت استان  مازندران گرامیداشت شهدای مدافعان سلامت

بنیامین مرشدی رئیس کمیته دارت استان مازندران در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ دارت استان مازندران گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در سال ۱۴۰۰ امروز ۲۵ تیر ماه با حضور ۳۲ ورزشکار آقا و خانم در بابل برگزار شد.


وی افزود: در این رقابت‌ها که برترین‌های این رشته ورزشی حضور داشتند، در پایان پس از برگزاری ۱۵۳ مسابقه نفرات برتر مشخص شدند و در بخش آقایان نادر یعقوبعلی‌پور قهرمان شد و قنبرعلی رضاییان به مقام نائب قهرمانی رسید و محمدحسین زارع و محمد سیف‌الله‌زاده سوم مشترک شدند.

رئیس کمیته دارت مازندران ادامه داد: در بخش بانوان نیز خانم زینب کاظمی قهرمان شد و مونا فرهنگ فلاح به مقام نایب قهرمانی رسید و همچنین شهربانو گل بابانژاد و مخدره رفیعی سوم مشترک شدند.


مرشدی افزود: به نفرات برتر مسابقات به ترتیب یک میلیون و پانصد هزار تومان، یک میلیون تومان و پانصد هزار تومان از طرف گروه فنی مهندسی سعادتمند اهدا شد.

مسؤول کمیته دارت مازندران از برگزاری سه مسابقه دیگر در ماه‌های  آینده خبر داد و گفت: نوشهر، نکا و شهر رویان میزبانان بعدی مسابقات خواهند بود.


وی در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقات دارت پرستاران در فضای بیمارستان و مسابقات دارت محیط‌بانان در فضای جنگل و همین طور میزبانی از اردوی تیم‌ملی جهت اعزام به قهرمانی جهان در شهر آتن یونان از دیگر برنامه‌های کمیته دارت مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول