اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چرا منتخبین به جای 10 گزینه، 12 گزینه برای شهرداری انتخاب کردند؟/انتخاب ۳ گزینه نهایی در هفته دوم مرداد

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد به دلیل اینکه احتمال دارد 2 تا 3 گزینه شهرداری به دولت بروند، تصمیم گرفتیم که 12 گزینه برای شهرداری تهران انتخاب کنیم.

چرا منتخبین به جای 10 گزینه، 12 گزینه برای شهرداری  انتخاب کردند؟/انتخاب ۳ گزینه نهایی در هفته دوم مرداد

مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جلسه امروز منتخبین گفت: رأی‌گیری انجام و 12 گزینه برای شهرداری انتخاب شد. 

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود 10 گزینه انتخاب شود چرا به 12 گزینه رسیده‌اید، گفت: احتمال دارد که 2 تا 3 نفر از گزینه‌ها به دولت بروند و برای اینکه دستمان بسته نشود، تعداد بیشتری گزینه انتخاب کرده‌ایم. 

وی در خصوص امتیاز 12 گزینه شهرداری تهران گفت: تقریبا امتیازها مساوی و یا نزدیک به هم بود و انتخاب مشکل‌تر بود و در نهایت 12 نفر انتخاب شدند. 

چمران اضافه کرد: از گزینه ها برنامه دریافت می کنیم و این افراد یک هفته فرصت دارند که برنامه ارائه کنند و بعد از ان مصاحبه انجام می شود.

وی ادامه داد: انتخاب ۳ گزینه در هفته دوم مرداد مشخص می شود.

بر اساس این گزارش، در جلسه امروز اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویشی، علیرضا زاکانی، عباس علی آبادی، علی نیکزاد، رستم قاسمی و سید صولت مرتضوی به عنوان ۱۲ گزینه شهرداری انتخاب شدند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول