اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور اصفهان تجهیز شد/ راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در استان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با پیگیری پلیس و همکاری و مشارکت شهرداری اصفهان، از محل ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور کلان شهر اصفهان تجهیز شد.

ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور اصفهان تجهیز شد/ راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در استان

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با پیگیری پلیس و همکاری و مشارکت شهرداری اصفهان، از محل ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور کلان شهر اصفهان به تعداد ۱۶ دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه دوچرخه انجام شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه هدف از تجهیز ناوگان مذکور تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات و افزایش رضایتمندی شهروندان است، افزود: راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار و احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه ایمن نشان از توجه مسؤولان و حمایت پلیس از حمل و نقل پاک در راستای داشتن هوا، شهر وجامعه سالم و بدون خودروی تک‌سرنشین است.

۴۰ درصد تصادفات رانندگی در اصفهان ناشی از عدم توجه به جلو است

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آفت‌های رانندگی ما اعتیاد به تلفن همراه است، بیان کرد: در رصد رفتار رانندگان به صورت نامحسوس اکثر رانندگان هنگام‌ رانندگی درگیر تلفن همراه هستند.

محمدی ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد علت تصادفات رانندگی در استان ناشی از عدم توجه به جلو است که علاوه بر خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه مهم‌ترین دلیل این بی‌توجهی است، همین طور استفاده از تلفن همراه یکی از مهم‌ترین عوامل حواس‌پرتی عابران پیاده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه نگاه کردن به موبایل در موقع راه رفتن و رانندگی عارضه خطرناک کوری محیطی را در پی دارد، عنوان کرد: راننده پریشان، کسی است که با صحبت کردن با موبایل در حین رانندگی از راه غافل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیاییم هنگام رانندگی گوشی موبایل را کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های کارشناسی دلیل اکثر واژگونی‌ها و خروج از جاده و تصادفات جلو به عقب استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول