اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واکسیناسیون عشایر کوچرو کرمانشاه علیه کرونا آغاز شد

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال کوچروی استان علیه بیماری کرونا خبر داد.

واکسیناسیون عشایر کوچرو کرمانشاه علیه کرونا آغاز شد

بهزاد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال کوچروی استان علیه کرونا براساس برنامه وزارت بهداشت خبر داد.

وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال عشایر استان با همکاری مرکز بهداشت کرمانشاه، در منطقه عشایری قیماس، خرخر و تالاندشت (عشایر ایل زنگنه) آغاز شد.

به گفته مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه، در صورت تأمین به موقع واکسن، تمامی گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر جامعه عشایری استان در مدت کوتاهی واکسینه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به هماهنگی صورت گرفته عشایر از یک روز قبل در جریان برنامه واکسیناسیون خود قرار می‌گیرند و نیازی به ثبت‌نام و یا مراجعه به جایی ندارند، گروه‌های واکسیناسیون به نوبت به چادرهای عشایری سطح استان مراجعه کرده و تمامی عشایر بالای ۱۸ سال را واکسینه می‌کنند.

وی در پایان، گفت: از ابتدای شروع پاندمی کرونا امور عشایر استان کرمانشاه اقدامات خوبی در بحث پیشگیری و خدمات بهداشتی و پزشکی در این استان انجام داده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول