اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد.

فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز استاندار همدان با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با همراهی رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مسئولان با همراهی خانواده فرشچیان از تعدادی از بخش‌های مرکز جامع سرطان بازدید کردند.

در این مراسم از اتاق‌های درمان، سی تی سیمولاتور، اتاق مولدینگ، پذیرش، اتاق‌های پزشک، بخش شیمی‌درمانی سرپایی، بخش رادیوتراپی، بخش فیزیک رادیوتراپی و... بازدید و توضیحاتی در مورد تکمیل مرحله نخست مرکز جامع درمان سرطان همدان و دستگاه‌های پیشرفته این مرکز و پذیرش بیماران نیازمند شیمی درمانی ارائه شد.

استاندار همدان در این بازدید با خیر مقدم به محمدباقر نوبخت از وی برای تلاش‌های انجام شده در مورد پروژه‌های مهمی که در هشت سال گذشته بنا نهاده شد و بعضا در همدان به بهره‌برداری رسیده، تشکر کرد.

سید سعید شاهرخی اضافه کرد: مسئولان مختلفی به همدان سفر کردند و هر یک منشا خیر و برکت بودند به طوری که امروز شاهدیم یک خط آهن از شمال استان و یک خط آهن از جنوب استان آغاز شد و به هم وصل خواهد شد.

وی افزود: همدان در حوزه آب نیز مطلوب کار کرده است به طوری که سه سد افتتاح شده و دو سد نیز در حال ساخت است.

استاندار همدان با بیان اینکه فاضلاب شهر همدان با اجرای شبکه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه مدرن به خوبی مدیریت شد تأکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان تحول اساسی و بنیادینی صورت گرفته که در همین راستا احداث بیمارستان اکباتان با بیش از ۲۵۰ نفر در حال انجام است و ماه‌های آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در اغلب شهرستان‌های استان بیمارستان افتتاح شده است به طور مثال در شهرستان‌های بهار، تویسرکان و نهاوند بیمارستان‌های خوبی ساخته شده و همزمان استان را به عنوان قطب پزشکی غرب کشور مطرح کرده است.

وی با تشکر از خانواده فرشچیان با بیان اینکه مرکز قلب فرشچیان از بهترین مراکز درمانی استان به شمار می‌رود گفت: حضور مجدد آقای نوبخت در استان آن هم در کمتر از یک سال منشا خیر و برکت بوده و در جریان دو سفر ۸۰۹ میلیارد تومان برای استان تخصیص داده شد که بخشی مربوط به این پروژه است.

انتهای پیام/ 89050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول