اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۴۲/ شهید محمدحسین خیشه: از ولایت فقیه پیروى کنید

شهید محمدحسین خیشه در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است؛ از ولایت فقیه پیروى کنید. نماز را سبک نشمارید بدانید که نماز ستون دین است بدانید شهیدان ما براى نماز و احیاى دین خدا شهید شدند بدانید که شهیدان ما با تقوا و صبرشان براى احیاى قرآن و اسلام شهید شده‌اند.

۲۰۴۲/ شهید محمدحسین خیشه: از ولایت فقیه پیروى کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدحسین خیشه:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله‌الحسین ایهاالشهید ما تشنه آب زلالیم تا سیراب نشویم بازنخواهیم گشت، ما افتخار می‌کنیم فداى قدوم مبارک حضرت حجة ابن الحسن(عج) بشویم و این منتى است که پروردگار متعال بر سر ما می‌گذارد و ما را وسیله‌اى براى آمدن منجى عالم بشریت از سیاهی‌ها وگمراهی‌ها و ضلالت قرار داده.

ای کاش به نحوى از انحاء خود را متصل به رسول‌الله می‌کردم و از پیروان واقعى دین خدا و آیین اسلام می‌شدم. بنده ضعیفى که در مقابل خالقم هیچ چیز از خود ندارم هر چه هستم و دارم از آن خداوند متعال است.

خداوند کارها را با واسطه انجام می‌دهد و هیچکس نمی‌تواند به طرف خالق خودش سیر معنوى پیدا کند جز به وسیله راه ولایت و از کانال ائمه اطهار(ص). اى فرزندان مملکت جمهورى اسلامى و اى دلاوران کفرستیز سرزمین حجة ابن الحسن بیدار باشید و بیش از هر چیز به فکر امام و رهبر خودتان باشید و قدر این نایب بر حق حضرت مهدى (عج) را بدانید. اگر دل شما محل عشق به حضرت مهدى(عج) باشد و در عزاى حسین فرزند زهراى اطهر(س) بسوزید و با اشک‌هاى خود تبعیت و پیروىتان را ثابت کنید و روز به روز بر معلومات خود نسبت به این  خانواده رسول‌الله(ص) بیفزائید آن وقت است که همه چیز خود را بیمه کرده‌اید.

از خداوند متعال شهادت در راهش طلب را کردم. آرزو دارم و از خداوند متعال می‌خواهم در زمان ظهور حضرت مهدى(عج) دوباره زنده بشوم و آن کسی که سال‌هاى زیادى در انتظارش بودم را یارى کنم و در خدمتش قرار بگیرم.

همه فرزندان اسلام باید بدانید تا اطاعت از خدا و پیروى از احکام الهى نکنید و نسبت به دستورات الهى خاضع نشوید نمی‌توانید حرمت این شهیدان را حفظ کنید اینها براى برپا کردن دین خدا شهید شده‌اند و باید از آنها تجلیل کرد و راه آنها راه خدا و راه رسول خدا و ائمه اطهار است. از ولایت فقیه پیروى کنید. نماز را سبک نشمارید بدانید که نماز ستون دین است بدانید شهیدان ما براى نماز و احیاى دین خدا شهید شدند بدانید که شهیدان ما با تقوا و صبرشان براى احیاى قرآن و اسلام شهید شده‌اند.

همه ما فردا در مقابل خالق قرار می‌گیریم مواظب باشید کارى نکنید فرداى روز قیامت پیش فاطمه زهرا(س) پشیمان شوید که سودى ندارد امروز روز عمل است، فردا روز حساب است.

عزیزان اسلام با خون رشد کرده تا به اینجا رسیده حال احتیاج به خون دارد خون طوفان است پاک و پرخروش دریایى  است که هر قطره‌اش به نوبه خود دریاست. خون شهید در جبهه آئینه تمام‌نماى اسلام و انسانیت است.

اى پدر و مادرم از خدا می‌خواهم با شهید شدن من ‌صبر، حلم، بردبارى به شما عنایت کند. من را حلال کنید. مادر در مرگ من گریه نکن می‌دانم که محبت مادرى نمی‌گذارد ولى با  صبرت که زینب‌گونه است نشان بده ترا به خدا مرا حلال کن با زحماتی که کشیدى.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول