اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روند اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آغاز روند طرح اجرایی گردشگری کشاورزی در این استان خبر داد.

روند اجرایی گردشگری کشاورزی در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط ‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی، سعید ابیت رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در اولین دورۀ آموزشی گردشگری کشاورزی که با حضور بهره‌برداران و کارشناسان و با همکاری مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان بصورت وبینار برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورز ی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص توسعه گردشگری کشاورزی اجرا می‌شود.

 وی اظهار داشت: گردشگری کشاورزی یکی از انواع گردشگری مبتنی بر فعالیت‌های کشاورزی است که در جهت ایجاد درآمد ثانویه برای تولیدکنندگان زیر بخش انجام می‌شود.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین دومین استان در سطح کشور است که اقدام به برگزاری دوره آموزشی گردشگری کشاورزی در راستای اجرایی نمودن این طرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دوره آموزشی که بصورت وبیناری و در سطح ملی برگزار شد کارشناسان دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی، اساتید دانشگاه و فعالان بخش گردشگری کشاورزی مواردی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول