اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تزریق بیش از 4 هزار دوز واکسن کرونا در دهاقان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا در شهرستان دهاقان گفت: بیش از 5 هزار دوز واکسن وارد شهرستان شده که از این مقدار 4 هزار و 467 دوز برای گروه‌های هدف واکسیناسیون تزریق شده است.

تزریق بیش از 4 هزار دوز واکسن کرونا در دهاقان

حشمت‌الله ثالثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهاقان با اشاره به آغاز موج پنجم شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: با توجه به مراجعین به مرکز منتخب، آمار سرپایی بالا و افزایش موارد بستری  در شهرستان دهاقان نیز وارد موج پنجم شیوع این بیماری شده‌ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی گفت: از مردم می‌خواهیم به طور ویژه موازین بهداشتی را رعایت کنند تا رنگ شهرستان از نظر شیوع بیماری تیره‌تر نشود و از این موج سریع‌تر عبور کنیم.

وی با بیان این‌که یکی از مواردی که می‌تواند در کنترل و قطع زنجیره انتقال کروانا مؤثر باشد واکسیناسیون است، گفت: واکسیناسیون در  سایر مناطق دنیا اثر مطلوب خود را نشان داده است، انتظار داریم مردم دهاقان نیز به مسأله واکسیناسیون توجه بیشتری داشته باشند و به شایعاتی که در مورد عوارض تزریق واکسن بیان می‌شود توجه نکنند.

ثالثی با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا در شهرستان دهاقان بیان داشت: بیش از ۵ هزار دوز واکسن وارد شهرستان شده که از این مقدار ۴ هزار و ۴۶۷ دوز برای گروه‌های هدف واکسیناسیون تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درما شهرستان دهاقان در خصوص شایعه مرگ بر اثر تزریق واکسن کرونا در این شهرستان گفت: مواردی که  در مورد پیامدهای واکسیناسیون اتفاق می‌افتد در کمیته‌ای در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر از ناحیه تزریق واکسن باشد قابل پیگیری است.

وی در خصوص نوع واکسن‌هایی که در شهرستان دهاقان تزریق می‌شود، توضیح داد: واکسن‌هایی که به شهرستان تحویل داده شده از نوع اسپوتنیک روس، بهارات هند، سینوفارم چین و استرازانکای کره جنوبی بوده است، واکسن برکت نیز تا کنون به شهرستان تحویل داده نشده و تزریقی از این واکسن در دهاقان نداشته‌ایم.

ثالثی با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهاقان گفت: با توجه به مشاهدات کارشناسان شبکه بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌ها در بین مردم و اصناف کمتر شده است که این موضوع می‌تواند در رنگ‌بندی شهرستان اثر بگذارد و موجب تشدید موج پنجم در شهرستان شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان در مورد مراجعات مردم شهرستان‌های همجوار در تفرج‌گاه‌های این شهرستان گفت: با توجه به ارتباطات و وابستگی‌های مردم شهرستان‌های همجوار با شهرستان دهاقان و وجود مالکیت‌ها، لازم است مردم همکاری لازم را داشته باشند تا رنگ‌بندی شهرستان دهاقان مانند شهرستان‌های همجوار نشود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول