اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دو پروژه اورژانس ۱۱۵ ایلام افتتاح شد

در سی و هشتمن آیین پویش ره سلامت که با حضور نمکی وزیر بهداشت و کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد دو پروژه اورژانس ۱۱۵ ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

دو پروژه اورژانس ۱۱۵ ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز در سی و هشتمن آیین پویش ره سلامت که با حضور نمکی وزیر بهداشت و کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد دو پروژه اورژانس ۱۱۵ ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مراسم که در استان ایلام با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رویس اورژانس پیش بیمارستانی ایلام برگزار شد، سی‌امین پایگاه جاده‌ای و چهل و چهارمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان در شهر گنجوان از توابع شهرستان چوار افتتاح و همچنین ساختمان تازه تاسیس شهرستان بدره به بهره برداری رسید.

برای  احداث ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان بدره مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان و جهت راه اندازی پایگاه جاده‌ای شهر گنجوان نیز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

با افتتاح این دو طرح اورژانس ۱۱۵ ایلام، در مجموع ۱۴ نیرو در این مکان‌ها مشغول به کار شده و به دو دستگاه آمبولانس نیز جهت خدمات رسانی تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول