اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طنین عاشقانه مناجات با معبود در رودان +عکس

مردم رودان با قرائت دعای عرفه امام حسین (ع) به عنوان یکی از اعمال مهم سفارش شده روز عرفه، در جوار آستان مقدس امامزاده شاه قطب الدین حیدر مناجات با معبود را طنین انداز کردند.

طنین عاشقانه مناجات با معبود در رودان +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، نهم ذیحجه، روز عرفه و یکی از مهم‌ترین روزهای معنوی سال است روزی که جاماندگان از قافله مغفرت در شب‌های قدر، منتظر آن بوده اند تا با مناجات و راز و نیاز با معبود، خود را به قله عرفان و معرفت نزدیک کنند و به تولدی دوباره در مسیر عبودیت و بندگی بیندیشند.

مردم رودان نیز همزمان با سراسر کشور با ندای «یا ابصر الناظرین یا اسرع الحاسبین» در عصر روز عرفه سر تعظیم در مقابل ایزد منان فرود آوردند.

 رودانیان با رهسپار کردن دل‌ها به سمت بین‌الحرمین، اشک چشم نذر صحرای عرفات کردند و در پس نجواهای بندگی و سوز عاشقانه خود زمزمه «أَنْتَ الَّذِی مَنَنْتَ أَنْتَ الَّذِی أَنْعَمْتَ أَنْتَ الَّذِی أَحْسَنْتَ أَنْتَ الَّذِی أَجْمَلْتَ‏» سر دادند.

به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم شهرستان رودان  نیز همزمان با فرارسیدن ۹ ذی‌الحجه، دعای بافضیلت عرفه را به یاد سیدالشهداء علیه‌السلام در صحرای عرفات با حضور در آستان مقدس شاه قطب الدین حیدر این شهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به نجوا با معبود خود پرداختند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول