اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فعالیت ۲۳ گروه جهادی در ایام تابستان در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان خوشبختانه استقبال خوبی توسط جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی بسیج در سطح اراک شده و در ایام دهه امامت و ولایت شاهد اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم هستیم که بیش از ۲۳ گروه جهادی در این ایام نقش‌آفرینی می‌کنند.

فعالیت  ۲۳ گروه جهادی در ایام تابستان در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری ظهر امروز در آیین سرکشی از اردوهای جهادی قرارگاه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستاهای اراک اظهار کرد: خوشبختانه به برکت وجود جوانان مؤمن و باانگیزه اردوهای جهادی بسیج امروز در بین جوانان به یک فرهنگ تبدیل شده و در گام دوم انقلاب نیازمند فراگیر شدن تفکر و روحیه جهادی هستیم که اردوهای جهادی بسیج نقش به سزایی در این راستا دارند.

وی افزود: از مهمترین اهداف گروه‌های جهادی بسیج مبارزه با فقر و ناامیدی در روستاها و مناطق کم برخوردار است که علاوه بر اینکه با خدمت‌رسانی خود در راستای ریشه‌کن کردن فقر تلاش می‌شود همچنین یک فضای نشاط‌آور در مناطق ایجاد می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: ایجاد امید و نشاط انقلابی در روستاها برکات زیادی دارد که یکی از آنها پای کار آوردن مردم و مشارکت آنها در پیشرفت مناطق است و اعتقاد داریم اگر بسیج مردمی در روستاها اتفاق بیفتد قطعاً پیشرفت‌های زیادی حاصل خواهد شد.

مهجوری ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم شعار جهادگران بسیجی مبنی بر «می‌سازیم تا ساخته شویم» به معنای واقعی در حال محقق شدن است چراکه حضور جهادگران بسیجی در مناطق علاوه بر اینکه آبادانی و سازندگی در مناطق را رقم می‌زند موجب تربیت و پرورش مدیران کارآمد آینده نظام اسلامی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان خوشبختانه استقبال خوبی توسط جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی بسیج در سطح اراک شده و در ایام دهه امامت و ولایت شاهد اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم هستیم که بیش از ۲۳ گروه جهادی در این ایام نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران بسیجی در این ایام ساخت واحدهای مسکونی برای محرومین است که بیش از ۴۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

مهجوری یادآور شد: همچنین در سال گذشته بیش از ۷۴ واحد مسکونی تحویل ولی‌نعمتان انقلاب شد و امیدواریم با حمایت‌های خیرین و پای کار آمدن دستگاه‌های متولی این رقم افزایش پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین، دستگاه‌ها و رسانه‌ها از گروه‌های جهادی بسیج روز به روز علاوه اینکه این تفکر نجات‌بخش در سایر بخش‌ها حاکم شود نیز شاهد زدودن فقر از جامعه و خصوصاً نقاط محروم و کم برخوردار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: قرارگاه جهادی شهید میرعباسی یکی از مجموعه‌های فعال و جهادی در سطح اراک است که در طی این مدت اقدامات چشمگیری در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی انجام داده است.

مهجوری اظهار داشت: اقدامات جهادگران بسیجی در قرارگاه شهید سلیمانی در راستای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا بسیار قابل تقدیر است و امروز این قرارگاه با حضور در روستاهای اراک در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، ارائه مشاوره‌های حقوقی و دامپزشکی از جمله مهمترین فعالیت این قرارگاه در طی دهه امامت و ولایت است که موجب امیدآفرینی در بین مردم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول