اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

لغو روادید قرقیزستان برای 9 کشور دیگر

رئیس جمهور قرقیزستان اصلاحیه‌های قانون این کشور در مورد برقراری رژیم لغو روادید برای اتباع برخی کشورها تا 60 روز را امضا کرد.

لغو روادید قرقیزستان برای 9 کشور دیگر

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان  اصلاحیه‌های قانون این کشور در مورد برقراری رژیم لغو روادید برای اتباع برخی کشورها تا 60 روز را امضا کرد.

این قانون به منظور تحکیم روابط  جامع دوجانبه با تعدادی از کشورها و کمک به ارتقا و تقویت و توسعه گردشگری به تصویب رسیده است.

با توجه به قانون فوق، 9 کشور جدید (آلبانی ، بلغارستان ، ویتنام ، رژیم صهیونیستی، قبرس، مقدونیه شمالی ، رومانی ، تایلند ، مکزیک) از کشورهایی هستند که اتباع آنها می‌توانند تا 60 روز بدون ویزا در قرقیزستان اقامت داشته باشند.

 علاوه بر این، قانون مذکور با ماده‌ای تکمیل می‌شود که طبق آن، دولت و نهادهای اجرایی امنیت ملی و حفاظت از سلامت شهروندان را تضمین می‌کند و کابینه وزیران قرقیزستان حق دارد به طور کامل قانون بدون ویزا را برای ورود به کشور بر اساس پیشنهاد موافقت شده توسط ارگان‌های مجاز دولتی فراهم آورده و متولی امنیت ملی، بهداشت و درمان و موارد دیگر برای اتباع باشد. این قانون پس از گذشت 15 روز از تاریخ انتشار رسمی آن لازم الاجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول