اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مسئولان پیگیر حل مشکلات خوزستان باشند/ انتشار اخبار دروغ در رسانه‌های معاند برای ایجاد نفاق

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران گفت: مردم از مسئولان توقع دارند که با درایت و تدبیری صحیح مسئله بی آبی خوزستان را حل کنند و اجازه سوءاستفاده را به دشمنان و رسانه های معاند ندهند.

مسئولان پیگیر حل مشکلات خوزستان باشند/ انتشار اخبار دروغ در رسانه‌های معاند برای ایجاد نفاق

سارا عوادزاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مشلات مردم خوزستان گفت: در حالیکه روزشمار تحویل دولت دوازدهم در حال گذر است این بار صدای اعتراض مردم تشنه خوزستان طنین انداز شده است. خشکسالی در کشور ما و جهان پدیده ای طبیعی است که همواره توسط کارشناسان به مسئولین دولت گوشزد شده ولی در کنار خشکسالی، سو مدیریت مسئولین آن را به بحران تبدیل کرده است.

وی افزود: استان خوزستان که هم اکنون با کم آبی مواجه است از جهت جغرافیایی به علت آن که کارون پر آب ترین و بزرگترین رودخانه ایران و کرخه سومین رودخانه بزرگ کشور و سه رود بزرگ دیگر از آن عبور می کنند و به تالاب هورالعظیم در مرز ایران و عراق می ریزند پر آب ترین استان ایران است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: خوزستان عزیز ما نفت خیزترین استان کشور است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: « مردم شجاع و دلاور استان خوزستان هشت سال در معرض امتحانی بسیار دشوار قرار داشتند و رنج ناشی از جنگ را در شرایطی که بیشترین فاجعه‌آفرینی دشمن در این استان واقع می شد تحمل کردند. “ هم اکنون بر اساس بی درایتی مسئولین دولت، سد سازی های بی رویه، برداشت های مجاز و غیرمجاز از آب رودخانه، انتقال آب کارون و … از طبیعی ترین حق اولیه زندگی شهروندی  هر انسانی که آب اشامیدنی و هوای بدون گرد و غبار است محروم مانده اند.

عودزاده افزود: خوزستان نمادی از بی کفایتی دولتی است و این بی کفایتی در سیستان، تهران و سایر استانها مشکلاتی را ایجاد کرده است. با همه این اوصاف مردم از مسئولان جمهوری اسلامی توقع دارند که با درایت و تدبیری صحیح مسئله بی آبی را حل کنند و این بحران گرفتار درگیری های جناحی و مسائل حاشیه ای نشود تا دشمنان جمهوری اسلامی و رسانه های معاند که دستشان دیگر برای مردم رو شده و جز انتشار نفاق و اخبار جعلی کار دیگری برایشان تعریف نشده است، این مسئله را دستاویز‌ بازی های رسانه ای نکنند.

وی گفت: همچنین از مردم با درایت خوزستان نیز توقعی کمتر از آن نمی رود که  همچون زمان دفاع مقدس که با منافقان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران با جان ‌و مال خود جهاد کردند ضمن بیان خواسته های بر حق خود، ریشه های منافقین و معاندین را بخشکانند.

 دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در پایان گفت: بدون شک با استعانت از خداوند متعال و کار جهادی و تلاش همگانی افراد دغدغه مند جمهوری اسلامی ایران  و انتصاب مدیران دغدغه مند و با درایت می توان از پس این بحران برآمده و مردم خوزستان را از حق طبیعی و مسلم شهروندیشان بهره مند کرد تا  جبران صبر و بردباری این مردم رنج کشیده برایشان محقق بشود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول