اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خون شهدا پایه های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت این نیروی خدمت‌گذار به اسلام را تسلیت عرض می‌کنم، اینان شهدای راه اسلام هستند و برای پیاده‌کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

خون شهدا پایه های نظام اسلامی را محکم‌تر می‌کند

حبیب آقاجری صبح امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید ضرغام پرست در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: دشمنان خارجی در تلاش هستند از هر موقعیتی برای اهداف خود سواستفاده کنند، مردم آگاه خوزستان در خصوص اعتراض به مشکل آب مسیر خود را از دشمنان نظام که با نیت موج سواری از شرایط کنونی در حال ایجاد اغتشاش بودند جدا کردند. 

وی افزود: خون این عزیزان پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر می‌کند و از خداوند خواستاریم تا همچنان در راه شهیدان قدم برداریم.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندرماهشهر نیز در ادامه به خبرنگار فارس گفت: شهید ضرغام پرست یکی از نیروهای با اخلاق و خوش نام نیروی انتطامی بندرماهشهر بود که در زمان اغتشاشات در حین انجام وظیفه و دفاع از امنیت به درجه شهادت نائل شد.

بندری خاطرنشان کرد: پیام مهم این شهادت برای مردم ایران و دشمنان این است که فرزندان این مرز و بوم با تمام توان خون خود را برای دفاع از انقلاب فدا خواهند کرد و در راه سیدالشهدا قدم خواهند گذاشت.

وی در ادامه گفت: پیام مهم دیگر برای دشمنان داخلی و خارجی این است که در شرایط سخت، تحریم و وضعیت نامناسب معیشتی دشمنان نخواهند توانست این نظام را با چالش روبرو کنند و شهید پرست‌های زیادی آماده جانفشانی در راه دفاع از آرمان‌های این انقلاب هستند.

بندری در پایان بیان کرد: از همشهریان عزیز که آگاهانه مسیر مطالبه حق خود را از اغتشاشگران جدا کرده تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول