اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آموزش تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی به بسیجیان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مهارت آموزی و ایجاد شرایط برای قشر بسیجی در شرایط کرونایی، طلبه‌های جهادی خواهر و برادر در قالب گروه‌های ۴و ۵ نفره برای تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

آموزش تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی به بسیجیان

حجت الاسلام ابراهیم بامری امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با تبریک هفته مهارت آموزی  اظهار کرد: بسیج طلاب سیستان و بلوچستان از سال گذشته برای انجام موازین شرعی اموات کرونایی پای کار آمده است و در انجام این تکلیف که هیچ وظیفه و رسالتی ندارد به صورت جهادی و شبانه روز در حال خدمت رسانی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های بسیج در جامعه مهارت آموزی و ایجاد شرایط مهارت برای قشر بسیجی است، افزود: طلبه‌های جهادی خواهر و برادر در قالب گروه‌های ۴و ۵ نفره برای تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی آموزشهای لازم جهت حضور در این عرصه را دیده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۰جهادگر بسیجی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی در ۳کارگاه آموزشی شرکت کرده و هم اکنون در ۳ آرامستان زاهدان، زابل و ایرانشهر در حال تغسیل اموات کرونایی به صورت شیفتی هستند.

بامری ادامه داد: گروه دوم جهادی، گروه امید آفرینی به بیماران کرونایی است که با حضور ۳ تن از اساتید مجرب روانشناس از حوزه علمیه قم آموزشهای  تئوری و عملی را دیده اند.

وی تصریح کرد: در بحث امید آفرینی تعداد ۲۰ طلبه جهادی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی همکاری دارند که با حضور در بیمارستانهای استان کار امید بخشی را به بیماران دنبال می کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول